Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, het rijmt)
daar komt het op neer
als ik daar was kon ik mezelf gewoon níet zijn, en ik denk dat dat veel effect heeft gehad op mijn darmen in mijn geval... Dus ik moet nog even met hem uitpraten hoe we zo verder gaan... Cyntje schreef:Ik heb zojuist de hele dag laxeermiddel op en heb morgen een colonscopieIk zie er erg tegenop,...
omdat hij nogal 'ingepakt' was door zn fam... Hij moet wat meer voor zichzelf opkomen ipv braaf alles te doen wat ze zeggen
+ ik krijg het heel druk komend jaar, dus zoveel zal ik hem nou ook weer niet zien, wat op zich jammer is
en zodra ik me er weer niet fijn bij ga voelen gaat het gewoon weer fout... dus daar moeten we op letten
Cyntje schreef:Ik heb zojuist de hele dag laxeermiddel op en heb morgen een colonscopieIk zie er erg tegenop,...

dus uit die 4 onderzoeken zal hopelijk toch wel wat komen,... als ze hierna niet meer weten wat het is kunnen ze me beter onder de grond gooien
ben jij even blij hahaha
alle testen testen
als het alleen brood zou zijn 
maargoed, als je er daardoor geen last meer van zou hebben... Alleen je eetpatroon wordt een beetje eenzijdig... maar je weet tenminste wat je hebt! ik denk dat het bij mij echt alleen door de stress kwam, dat ik niet lekker in mn vel zat (dat is lastig op dieet te zetten...) Cyntje schreef:als het alleen brood zou zijn
Er komt onwijs veel meer bij kijken en waarschijnlijk heb ik ook nog een lactose-intolerantie,... als ik die combi zou hebben dan mag ik helemaal niks meer
zo'n scopie hihi
als je verdoofd bent?
Cyntje schreef:TV kijken tijdens scopie?als je verdoofd bent?
Maar denk dat ook mensen zonder een spastische darm dat hebben

Cyntje schreef:als het alleen brood zou zijn
Er komt onwijs veel meer bij kijken en waarschijnlijk heb ik ook nog een lactose-intolerantie,... als ik die combi zou hebben dan mag ik helemaal niks meer
( niet in alles maar ok,... hoe kan dat dan? )