En halverwege hebben ze het over iets anders 'Maar goed, kun je even dit op de post doen?' 'Neeeeeenenenenenene, dat is ook zo'
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
khirshanta schreef:Volgens mij ligt het grotendeels aan het weer, iedereen lijkt nu even een dip te hebben, hoofdpijn, en kan het allemaal even niet zo goed hebben.
Praten met jullie is inderdaad heel fijn, gewoon om even te zeggen hoe en wat, en te weten dat jullie weten wat het is.
Ik weet niet of het zo'n goed punt is dat je niets meer geeft om meningen van anderen. Je moet wel hoor, daar niet van. Mijn ervaring is dat je je meteen afsluit bij het minste of het geringste, ook omdat je er idd. de kracht niet voor hebt (heeft 'ie dat voor ons uitgevonden? Dat moet toch wel dé slogan van dit topic zijn) Indirect cijfer je jezelf weg, omdat je eigenlijk meegaat in het 'stel je niet aan' idee. Maar het probleem is... je kúnt niet meer. Je ligt niet in bed, of doet verder niks omdat je zo lui bent, maar het lúkt gewoon niet. Je moet je krachten verdelen, en dan moet je vaak ook nog eens kiezen voor de dingen die móeten en meestal niet leuk zijn. Als je daar reacties op krijgt, kun je niet anders meer dan denken 'zal wel, daaaag
', maar het maakt je zo koud, en je komt op andere mensen heel anders over dan je eigenlijk bent.
suusiejj schreef:hmmz klinkt eng, ik denk dat ik het toch maar eens ga proberen uit te leggen aan me dokter
Dit heb ik indd ongeveer vanaf dat ongeluk, soms zie ik ook me moeder in zo'n Black out, die dan weer kwaad op me af komt, en daarna is alles weer heel normaal
het is denk ik een seconde ofzo..
Tavanta schreef:suusiejj schreef:hmmz klinkt eng, ik denk dat ik het toch maar eens ga proberen uit te leggen aan me dokter
Dit heb ik indd ongeveer vanaf dat ongeluk, soms zie ik ook me moeder in zo'n Black out, die dan weer kwaad op me af komt, en daarna is alles weer heel normaal
het is denk ik een seconde ofzo..
Zou er toch even naar laten kijken.................
trutje schreef:Ik heb ook idd een heleboel pijnstillers gekregen maar ik heb er nog niet 1 gevonden die werkt. Die spierverslappers kan ik dus alleen voor het slapen innemen zo blijven we bezig![]()
Hebben jullie trouwens ook last van je rug? Ik sta steeds met een holle rug, als ik rechtop sta krijg ik steeds het idee dat ik achterover val![]()
mynique ben je al voor de uitslag geweest?