Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wiljo schreef:Jij leest hier niet terug wat je wilt horen, daarom word je boos.
Misschien begrijp je wel dat je heel verkeerd bezig bent, het is 100 meningen tegen 1.
Ik hoop dat dat je wakker schud dat je écht te jong bent en beter nog even kunt wachten.
djuraolisa schreef:maar ik zie het nog wel jullie horen nog wel over hoe en wat
Es79 schreef:Als ik het goed begrijp zoals ik de berichten van de TS heb gelezen is ze nu dan zwanger!?
djuraolisa schreef:nee tuurlijk ga ik niet zo doen maar jullie kunnen nooit normaal antwoorden, en als ik jullie nou zeg dat het door de pil gebeurd is, he, dat is dus echt gebeurd aleen vond het moeilijk om het er op te zetten,, was juist bang voor zulke reacties.sorry
djuraolisa schreef:flikker toch op Malibu_ met je abortus never nooit een abortus miss dat jij een kindermoordenaar bent maar ik niet hoop voor je dat je ze niet kan krijgen door zo over ze te denken suc 6 nog he!!
roxiie schreef:djuraolisa schreef:maar ik zie het nog wel jullie horen nog wel over hoe en wat
Sorry hoor, maar je praat er over als of je een kroket bij de febo uit de muur trekt
Ik vind het zacht gezegd dom van je, een half jaar bij je vriend en dan meteen een kind nemen, je bent zelf nog een kind
Malibu_ schreef:hmm... ze heeft dus nog maar een half jaar met die vriend?
Nou meid, ik zou zeggen.. denk er nog maar een jaar over of nog langer, want ik heb zo'n gevoel dat dit niet goed gaat komen.
horseyfries schreef:Malibu_ schreef:hmm... ze heeft dus nog maar een half jaar met die vriend?
Nou meid, ik zou zeggen.. denk er nog maar een jaar over of nog langer, want ik heb zo'n gevoel dat dit niet goed gaat komen.
Nee, ze zegt 2,5 jaar
missnynke schreef:De meeste familieleden willen inderdaad niet oppassen, mijn (schoon-)ouders ook niet, dus daar kun je niet zo makkelijk vanuit gaan.
Probeer eens samen met je vriend 1000 euro per maand te sparen, dit zijn de kosten die je minimaal gaat maken als je op jezelf woont en een baby hebt, en hou dat eens minimaal een half jaar vol, dan weet je of je er financieel aan toe bent om ouders te worden en heb je straks een mooi spaarpotje voor de uitzet en de babykamer. Lukt het niet, dan weet je dat je nog even moet wachten tot dat wel lukt.
pas je veel bij anderen op? wat zou je idd doen als je een huilbaby krijgt, je vriend er zo gek van wordt dat hij bij je weggaat en je er zelf ook niet meer tegen kan?
stel je krijgt een mongooltje met een hartafwijking en je elke dag naar het ziekenhuis in groningen, zou je dat financieel kunnen(400 euro per maand, allen al aan treinvervoer)? kan je vriend je dan financieel onderhouden?
stel, je hebt niet veel inkomen en je peuter gaat met iets scherps over de bank en kleurt met viltstiften op de muren, hoe ga je daar mee om?
stel, je peuter wil alleen bij je op schoot zitten, zo niet dan krijst het alles bij elkaar, je wordt er helemaal gek van, en je vriend nog meer, hoe ga je daar mee om?
graag serieuse antwoorden.
roxiie schreef:Es79 schreef:Als ik het goed begrijp zoals ik de berichten van de TS heb gelezen is ze nu dan zwanger!?
Dit topic is vanmorgen geopend, ze dan dan wel errug snel
djuraolisa schreef:flikker toch op Malibu_ met je abortus never nooit een abortus miss dat jij een kindermoordenaar bent maar ik niet hoop voor je dat je ze niet kan krijgen door zo over ze te denken suc 6 nog he!!