Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Ik weet niet hoor, maar hoe zouden jullie "Gehirnblutung" vertalen, als "Gehirn" hersenen betekent, en "Blutung" bloeding? Kweet niet.... misschien ben ik wel dom ofzo.....
Barmat schreef:Nou, ik zit er even helemaal doorheen....![]()
Vanmiddag naar de HA teruggeweest omdat ik steeds meer en meer koppijn krijg. Heb ik morgen om 12.00 uur gelijk een scan gepland staan.... allemensen wat schrok ik weer, vooral omdat hij zei dat hij zich zorgen maakt.
Kan alleen maar janken op dit moment, ik vraag me werkelijk af wanneer de zon voor mij weer eens gaat schijnen want de laatste tijd lijk in in een tornado verzeild te zijn geraakt waar ik het middelpunt niet eens heb bereikt, laat staan dat ik er uit kom!
Ik hoop echt dat het niets ernstigs is, want hij begon al over gat in mn schedel boren... t lijkt wel een middeleeuws recept - boze geesten er uit halen of zoiets![]()
![]()
![]()
![]()
Duimen jullie aub voor me, morgen?
karuna schreef:getver om te horen, maar het verbaasd me niks dat je je rotter gaat voelen. je bent met veel dingen tegelijk bezig, paardje verkopen, naar ander paardje kijken, weer gaan werken, je erg veel zorgen maken over je gezondheid (logisch).![]()
Dat valt allemaal niet onder je zelf rustig houden en rekening houden met je beperking die je nu hebt. En hoe meer hoofdpijn je krijgt hoe drukker je je gaat maken, wat ook te begrijpen is. En daar voel je je dan weer zieker door worden.
Hopelijk valt de scan morgen mee en komen er geen rare dingen extra uit. En gat in de schedel bedeolt hij denk ik mee, als er een teveel aan druk in de hersenpan is (veroorzaakt hoofdpijn) ontlast je dat door het maken van een minigaatje waardoor de druk vermindert en de hoofdpijn zal verminderen.
Ik ga wel heel hard duimen en hopen dat jejezelf in acht gaat nemen.