drugsgebruik.. ja/nee

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

maartje123

Re: drugsgebruik.. ja/nee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 18:58

Ik heb het noch nooit gebruikt en ben het ook niet van plan.

_Maggy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 19:14

Ik heb het laatst 1 x gedaan.. ( blowen ) werd er heel moe/relaxt van.. was maar een paar hijsjes dus het echt voelen heb ik niet gehad.. maar ik ben bang dat ik erdoor ga roken ( want moest niet meer hoesten naar een paar hijsjes) dus dat vind ik eng Bloos

jacqq

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 19:56

dat wil niks zeggen hoor Knipoog van 1 keer roken raak je niet verslaafd, net als je van 1 keer een biertje drinken niet verslaafd raakt.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 20:46

sokje87 schreef:
Dat valt wel mee, in 90% van de geteste pillen word geen speed gevonden. Caffeine is nog altijd een goedkoper bindmiddel.

Natuurlijk zit er troep tussen, dat hou je nou eenmaal, maar je moet altijd je rotzooi laten testen en weten waar je het haalt. Knipoog

of gewoon niet meer doen Tong uitsteken
mijn optie
het enige wat ik nopg gebruik is af en toe ene blow
een paddo , of pure mdma...
maar dat is allemaal zelden

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 21:44

Zelden is sowieso beter. Knipoog Maar als je dan een pil neemt, dan moet je 'm wel laten testen vind ik.
Ook pure mdma is niet puur hoor, maximaal 84% Lachen

Sentido

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 21:45

argonlover schreef:
dat wil niks zeggen hoor Knipoog van 1 keer roken raak je niet verslaafd, net als je van 1 keer een biertje drinken niet verslaafd raakt.

dat is verschillend per persoon denk ik.
sommige mensen zijn erg gevoelig voor verslavingen en zullen na 1 sigaret verslaafd worden
en andere kunnen zo nu en dan een sigaret nemen op stap en dan ook weer maanden zonder..

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 21:47

Nog nooit gebruikt. Wel een keer bij gestaan toen een groepje ging blowen maar ben snel weggegaan, vond het te erg stinken Knipoog

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 22:08

Nog nooit gedaan en dat wil ik graag zo houden.

Ik heb gezien hoe iemand die ik ken gigantisch out ging door het blowen... (lees:hersenfraktuur, kaak gebroken en wat tanden eruit) en toen wist ik helemaal zeker dat ik er NOOIT aan begin..

September

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 22:20

gentille schreef:
op een reactie van pagina 1: je hoeft de keuken niet in, hier in de coffeeshop kan je het kant en klaar kopen.

en drugs: ja, ook harddruggs, geniet, maar met mate Haha!
je kunt beter eens in het half jaar een pilletje nemen, dan elk weekend jezelf halfdood zuipen, ben van mening dat er soms te huiverig word gedaan over drugs (of te relaxt over alchohol). Denk dat de mensen die er meer mee te maken hebben er ook wat minder zwart wit tegenaan kijken. Natuurlijk is drugs ongezond, maar dat zijn zoveel dingen, eens in de zoveel tijd zal echt geen blijvende schade aan je lichaam berokkenen

Alleen heroine en andere hele zware rommel vallen buiten mijn visie... dat is écht rommel voor je lijf

:editje: heb niets tegen drugs, helemaal niet, leuk om je avond net wat toffer te maken, maar gebruik het om de juiste reden, niet om problemen te verdrijven, rebbelie tegen je ouders of dergelijke redenen, heb de zelfdiscipline om het matig te houden

Hier ben ik het helemaal mee eens, ookal zou ik hetzelf gewoon nooit doen, ik vind dit wél een juiste insteek.

Mijn tante, heb ik helaas nooit gekend, raakte in aanraking met drugs en zakte steeds dieper de put in. Uiteindelijk zag ze het niet meer zitten en heeft ze een overdosis genomen... Ik zelf zou dus ook nooit drugs of wat dan ook proberen.

Daphna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 23:15

Ik blow eigenlijk wel iedere dag, niet verschrikkelijk veel, een of 2 jointjes... sigaretten rook ik niet hoewel er wel tabak in mijn jointjes zit.

Heel af en toe neem ik wel eens paddo's, ongeveer een keer per jaar, en ik vind het heel leuk, heb er ook geen slechte ervaring mee, alleen het eten ervan is smerig....

Ik neem ook regelmatig xtc, ongeveer 1 keer in de 3 maanden, vaker vind ik te veel, en ik vind het iedere keer weer leuk... heerlijk zo'n roze zonnebril.

Ik drink ook wel alcohol, maar steeds minder, vind er niet veel aan, word er snel aangeschoten van, vind het niet echt leuk meer, want ik verlies controle over mezelf.... hoewel ik wel goed blijf weten wat ik doe.

Alcohol is overigens hard drugs, wat veel mensen vergeten en een van de slechtste drugs... slechter dan een jointje zowiezo, maar ik denk ook slechter dan coke!

Mijn vriend gebruikt vrij veel drugs en is verslaafd aan coke... Dit heb ik zelf nooit gebruikt en zal ik nooit doen omdat het te duur is en te verslavend... die combinatie maakt mensen kapot... Ik heb er veel moeite mee dat hij zo veel snoof, iedere dag wel, gelukkig is hij aan het afbouwen en gebruikt hij alleen nog in het weekend.

Als ik met hem ben en hij snuift merk ik er vrij weinig van, alleen weet ik het wel doordat de blik in z'n ogen net iets anders is. Als hij te lang doorgaat dan word hij paranoia en dat is niet leuk meer.... Gister middag had hij xtc gebruikt, met xtc word je helemaal vol met liefde, hij was zo lief... maar dat is hij altijd wel Tong uitsteken

jacqq

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 23:40

goed dat je vriend kindert Lachen
maar hardrugs is toch verboden oO waarom is alcohol dat dan niet en waarom is dat harddrugs ?

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 08:53

Alcohol is legaal omdat het maatschappelijk geaccepteerd is. Alcohol word als harddrugs gerekent vanwege de fysieke verslavende eigenschappen.

Daphna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 11:27

niet alleen dat het fysiek verslavend is... je kan zoveel jointjes roken als je wilt en je word alleen maar superstoned... Bij alcohol word je dronken, verlies je controlle, kan nock out gaan, en zelfs alcohol vergifteging oplopen en dood gaan....

Het is dus heel krom dat alcohol maatschappelijk geaccepteerd is en wiet niet, en zelfs verboden met gevangenis straf of zelfs de doodstraf in bepaalde landen!

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 11:30

Nooit gebruikt, en ga t ook nooit gebruiken! Lachen
( Zelfs nog nooit een joint gehad.)

Nicky__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 11:32

gister nog, wij hadden een soort 'wij gaan met veel vrienden in een boot zitten, naar een feest en luilakken' mood, en toen wij daar in die boot zaten hebben 4 vrienden ook geblowd.
Komen ze ineens: NICKY KIJK! wij hebben 200 gram wiet Vork
en toen bedacht 1 vriend, dat hij mijn vriend wel een shotje kon geven, maar daar kon hij dus niet tegen, want hij blowt bijna nooit.
dus hij ging wel even over ze nek, en toen had ik zoiets van, Laat ik ook maar niet gaan blowen, want ik had het nog nooit gedaan, en zometeen ga ik ook over me nek, en daar kan ik absoluut niet tegen.
maar ik wil het absoluut nog wel eens proberen!

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 15:34

nooit gebruikt

Milou90

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 15:46

Nooit gedaan Knipoog
En harddrugs zou ik sowieso nooit gebruiken, veel te gevaarlijk en je hoort ook nogal vaak van die verhalen over badtrips enzo Tong uitsteken niets voor mij.
Spacecake ofzo zou ik wel eens willen proberen, daar houd ik het bij denk ik Lachen

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 15:55

ben wel nieuwschierig btw
hoe dat allemaal voelt enzo

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 23:15

Als je alleen puur nieuwsgierig bent moet je het gewoon proberen.. maak een deal met jezelf dat je voorzichtig zou zijn en niet pillen van jan en alleman aanneemt.
Je neemt voorzorgsmaatregelen!! iemand in vertrouwen die je kan helpen wanneer het mis gaat!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 01:44

Nooit gebruikt. Ik heb er nogal wat mensen door kapot zien gaan, onder andere mijn ex vriend. Ik zou het zelf ook nooit willen uitproberen.

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 16:17

Ik heb al geblowd.
Het effect erna is heerlijk,ik lachtte me kreupel,bleef erin,kon amper deftige zinnen zeggen en waggelde.
Ik zei tegen iemand : ik moet kotsen.Overigens niet gedaan.

Ik doe het zo weer als ik kan.Het is niet om problemen te vergeten maar voor de gezelligheid.Moet eens kunnen vind ik,zolang je het niet te veel doet

Nikkitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 01:55

Problemen vergeten doe je sowieso niet heel snel met wiet. Aangezien wiet de emoties versterkt die aanwezig zijn. Als je blij bent, wordt je superblij. Als je verdrietig bent, wordt je mega-verdrietig.
Daarom is het ten zeerste afgeraden om te blowen als je je niet lekker voelt. Het kan leiden tot psychoses, paniek en depressie.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 07:33

Datzelfde geldt voor alcohol trouwens. Ja

Tari2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 07:53

Heb in het verleden wel eens een stikkie gerookt, daarna een MEGA paniek aanval gehad en was zelfs bang voor de lijnen tussen de stoeptegels...
Duurde voor mijn gevoel echt een eeuwigheid voor de trip over was en je kan wel raden dat ik er NOOOOOOOOOOIT meer aan ben geweest!!!!

Dus mijn advies, niet doen, ben echt nog nooit zo bang geweest als toen... Huilen

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 16:56

Tot nu toe nog niet, maar wil wel eens blowen. (ben 15)