Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ariekkie schreef:Het klinkt stom, maar ik wil eigenlijk een beugel! (A)
Ben alleen al 17, dus ik weet niet of ik dan niet enorm voor banketstaaf ga lopen.
Zijn dr ook geen opties tot alleen maar s nachts ofzo?
Revanches schreef:Joscaa schreef:J eetje zeg, ik heb ook een beugel, moest ook allemaal kiezen laten trekken.
Eerste 6 dagen pijn aan gehad, nu kan ik gewoon alles, geen last meer. Kan alleen geen appels afhappen, enige nadeel aangezien ik vaak appels eet...
Het is ook niet verantwoord om appels te gaan eten.Bij mij werd het direct al afgeraden.Want zo vergroot je de kans dat de blokjes los gaan.
Helaas kan ik nu nog helemaal niks eten...Aangezien het vanmiddag pas getrokken is.
Karin_88 schreef:HERKENBAAR
hoelang heb je het nu??
miekelover schreef:ben 20 en heb sinds 1 week weer een plaatjesbeugel boven. 3jaar geleden had ik ook al een beugel maar mijn kiezen staan niet mooi op elkaar. lijk nu net weer 16 met die beugel haha
Karin_88 schreef:nog een vraagje onder ons, beugelaars..
ik heb een hele tijd al een gigantische blaar in mijn wang, waarschijnlijk van mijn elastieken.
ik heb een foto gemaakt
(in een link, lijkt me niet even "smakelijk")
Het is niet duidelijk maar je kan de blaar wel zien.. hij loopt nog helemaal door tot achter.
in tegenstelling tot andere "zweertjes en blaartjes" is deze toch erg hinderlijk nu
misschien iemand tips om zoiets zsm weg te krijgen?
http://img299.imageshack.us/img299/961/im000379fq4.jpg
Revanches schreef:Karin_88 schreef:nog een vraagje onder ons, beugelaars..
ik heb een hele tijd al een gigantische blaar in mijn wang, waarschijnlijk van mijn elastieken.
ik heb een foto gemaakt
(in een link, lijkt me niet even "smakelijk")
Het is niet duidelijk maar je kan de blaar wel zien.. hij loopt nog helemaal door tot achter.
in tegenstelling tot andere "zweertjes en blaartjes" is deze toch erg hinderlijk nu
misschien iemand tips om zoiets zsm weg te krijgen?
http://img299.imageshack.us/img299/961/im000379fq4.jpg
Plak een laag wax over je blokjes heen. Zo kan je wang herstellen. En trekt de blaar langzamerhand weg.