toen heb ik 6dagen moeten wachten denk ik
en bij de 2 de operatie dezelfde nacht nog
want het was wel dringend

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kylyco schreef:Heel veel succes Valeria. Ik hoor vaak van dokters dat het altijd leuk is dat patienten na de operatie zo blij zijn omdat de pijn dan weg is en ze kunnen gaan revalideren. Hopelijk is dat bij jou ook zo!
Kylyco schreef:Tja soms is het in de wacht staan net een rivier. Dan is er rustig vaarwater dan komt er een stroomversnelling. Ik had nu ineens een stroomversnelling omtrend de MRI van mijn voet. Ik kreeg vandaag de brief binnen. Daarbij zat een screeninglist. En als er bij één punt ja geantwoord wordt moet je bellen. Aangezien de afspraak op 24 augustus voor de MRI zou staan was de kans aanwezig dat ik net geopereerd zou zijn. Dat leek hun niet zo geslaagd. Dus was de vraag of ik vanmiddag ook kon! Dus over twee uur lig ik in de MRI!. En ik krijg woensdag de uitslag.
Ik ben erg blij dat het nu al kan. En ben ook erg benieuwd wat er volgen zal.
HouVanUtopia schreef:Mijn moeder wordt 3 augustus weer geopereerd...ze werd maand terug met spoed opgenomen...ze was er bijna gweest...haar darm stond op klappen,,d.m.v. een poliep.
nu heeft ze een tijdelijke stoma...
Wordt 3 augustus weer verwijderd!!!
Annemarie schreef:Bij mij komt het ook nooit meer helemaal goed, maar ik heb echt geluk gehad opzich. Het gaat namelijk nu echt heel goed. Ik kan echt netzoveel strekken en buigen als de arts had voorspeld en als de pin in mijn onderarm eruit gaat kan ik nog verder strekken (en buigen ook waarschijnlijk). Spierkracht is noglang niet terug, maar dat komt over de langere periode nog wel.
Als ik mijn arm ook weer breek dan zit ik ook met een probleem, daarom zit ik nu heel erg met de vraag of ik nog wel weer zal gaan paardrijden of niet..
Valeria schreef:Hallo lieve mensen hier was ik weer heb nu 2 dagen mijn operatie achter de rug.. mijn god wat ga ik door een hel van pijn zeg,ze hebben ze slijmbeurs weggezogen... een snee van 10 cm in de heup, vanmiddag uit bed gevallen wond opengeknapt, allemaal bloed dus moest ik weer terug naar het ziekenhuis.ik hoop echt dat de pij nu eindelijk een keer overgaat....
Kylyco schreef:@ casirask: Kunnen ze dat van dat doorzakken op de MRI zien? Want mijn rechter voet neigt daar meer naar dan mijn linker zeg maar. Maar in het begin dachten ze dat de tibialis anterior een behoorlijke peesschede ontsteking had. In het ziekenhuis dachten ze een stressfactuurtje. En op dit moment weet ik niet wat ze denken.
Weet je dat je me wel een beetje bang maakt. Moet er niet aan denken dat ook die geopereerd moet worden. Maar tja gips komt me ook heel slecht uit. En niks doen is ook niet echt een optie. Tja over 5 dagen weet ik het.
Valeria schreef:Hallo lieve mensen hier was ik weer heb nu 2 dagen mijn operatie achter de rug.. mijn god wat ga ik door een hel van pijn zeg,ze hebben ze slijmbeurs weggezogen... een snee van 10 cm in de heup, vanmiddag uit bed gevallen wond opengeknapt, allemaal bloed dus moest ik weer terug naar het ziekenhuis.ik hoop echt dat de pij nu eindelijk een keer overgaat....