En dan nog steeds, een stijltang kan alleen zorgen dat haar uitdroogt of afbreekt, maar NOOIT van binnenuit uitvalt!!!!
En kort lijkt haar voller. Dat komt omdat je meer volume in het haar kan krijgen omdat het niet de lengte draagt.
Alle produkten goed of slecht laten je haar alleen van de buitenkant uitvallen, glanzen of wat ze ook doen.
Van binnenuit moet er iets anders gebeuren.
Ik heb jaren prednison gebruikt, vele roesjes gehad en 2 zware narcose's. Dan merk je het heel erg, maar daarna hersteld het haar wel langzaam weer bij goede gezondheid van binnenuit.
Ik heb het al die tijd geverfd. En als je meestal in dezelfde kleur zit moet je alleen de uitgroei doen. dat is bij een kapper echt niet zoveel duurder dan een pakje, of 2 als je er 2 nodig hebt.
Een goed masker verzorgd en laat het haar er mooier uitzien. En zorgt dat het niet uitdroogt en evt afbreekt. Maar als je teveel gebruikt, vooral op de huid, dan wordt het alleen maar vet en ziet het er juist dun uit.
Er zijn bepaalde haarziekte's. De huisarts is daar meestal niet erg bekend mee. Maar ik had ooit een klant met een ronde plek, echt kaal die steeds groter werd. Het haar daaronder was gewoon erg dik. Het had niks met medicijnen of tekorten te maken. Net als bij een man een beetje die een kale plek krijgt, maar wel een randje goed haar overhoudt. En er zijn meer ziekte's. Idd dat je wenkbrauwen ook verdwijnen etc.
Als jouw haar gewoon kapot is gegaan door keer op keer rotzooi, dan kan het dus prima herstellen, maar moet je heel veel geduld hebben. Als het van binnenuit uitvalt moet je eerst heel consequent vitamine b ( niet duur van apotheek eigen merk gewoon) gebruiken en het verzorgen zoals ik beschreef voor het effect.