Ik epileer nu mijn bikinilijn en dat lijkt mij toch bijna het zelfde, en ik houd daar geen rode bultjes aan over alleen als er een haartje ingroeit, dan wel
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar het voelt wel fijn 
heerlijk spul
whaha, ruikt echt heerlijk 
whaha
whaha
die lacht me vierkant uit en denkt vast dat ik 1 of andere enge ziekte heb

hij kon er gelukkig wel om lachen

_Micha_ schreef:Ik heb eerst bij de etos iets gezien was een soort schuurpapiertje ofzo en dan zouden al je haren weg gaan. Mensen ervaringen ? Want het klinkt wel héél goed. Ik wou het toen kopen niet gedaan god weet waarom. Was ook niet heel duur

_Micha_ schreef:Ik heb eerst bij de etos iets gezien was een soort schuurpapiertje ofzo en dan zouden al je haren weg gaan. Mensen ervaringen ? Want het klinkt wel héél goed. Ik wou het toen kopen niet gedaan god weet waarom. Was ook niet heel duur

Beauty_yana0 schreef:Nee ik dus ook niet, dus dat is het enigste punt wat mij daarvan weerhoud!whaha
mij ook ja.

*

) maar op m'n benen doet het écht geen zeer... wel die voor gewone huid nemen, die voor gevoelige huid plakken no way genoeg om ook maar 1 haar mee te nemen
En erna even met zo'n doekje erover dan gaat het lichte brandende/prikkerige gevoel ook weg maar ik heb nooit ergens last van! Terwijl ik echt een vreselijke miep ben 

)