Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BrittKitt schreef:Ja, die zijn voor je gezicht en je bikinilijn
Wel laten weten hoe het is afgelopen hoor C_hristel!
BrittKitt schreef:Gaan we meeten, tegelijk iedereen laseren
Neon schreef:laten harsen... ideaal op dit moment, de technieken voor laseren zijn nog niet dermate ontwikkelt dat het haar voor goed weg blijft...
janderegelaa schreef:BrittKitt schreef:Gaan we meeten, tegelijk iedereen laseren
Het is niet eens zo'n dom idee natuurlijk...Het is in Nederhorst den Berg, tussen Hilversum en Amsterdam.
Voor het nummer kun je kijken in de link in mijn post of een PB sturen.
BrittKitt schreef:Maar die haargroei die minimaal terugkomt hoeveel is dat ongeveer? Of is dat echt afhankelijk.. Kan dat niet gewoon worden geregeld door ff flink te harsen of te epileren?
Le_onie schreef:ik douche iedere dag, en iedere dag neem ik het mesje mee..dus het is áltijd weg
epileren zou ik nooit doen! gadverdamme, auw![]()
ben je dan niet ONTZETTEND lang bezig?
_nina schreef:Ik scheerde eerst en epileer nu, vind epileren fijner omdat je 1x zo'n apperaatje koopt en dan bij mij ongeveer 1x per week. Ik epileer alles alleen bikinilijn liever met pincet dan met apparaatje![]()
wel is het met epileeraparaat nooit helemaal glad bij mij, haren zie je wel niet maar je voelt nog wel wat, is dat bij de epilatoren hier ook? of ligt dat aan mijn apparaat?
friendly schreef:Doet dat geen pijn dan C_hristel?