eva2 schreef:Zij zegt toch ook dat je je voedingspatroon aan moet passen. Ik ken een aantal mensen die gewoon op gewicht zijn gebleven. Bovendien is het ALTIJD, bij IEDER DIEET zo dat je je voedingspatroon BLIJVEND moet wijzigen. Het afvallen is niet het punt, maar het op gewicht blijven.
SB zegt zelf ook dat je dit niet maanden moet doen, maar voor het eerste gewichtsverlies is het gewoon prima.
Ik denk echter dat we met zijn allen afmoeten van het idee dat maat 36/38 de mooiste lichamen zijn! De meeste mannen vinden een vrouw met maat 42/44 het mooiste, las ik laatst in een tijdschrift!!!!
Laten we ook eerlijk zijn, een meid met wat vlees op haar botten is toch ook mooier dan een magere sprinkhaan! (ik ben zelf 1.78 lang en weeg 60 kilo. Ik vind het niet iets om jaloers op te zijn hoor, ookal draag ik mt 38!)
Een vrouw is mooi als ze gelukkig is, of je nou 50 of 90 kilo weegt, de uitstraling doet het em!
Sorry, vertel alleen mijn mening over SB.
In mijn omgeving hebben mensen dezelfde mening als ik. SB veranderd je eet patroon ineens heel drastisch en naar mijn mening kun je dan beter op bezoek gaan bij een dietiste en daar elke week een gesprek mee hebben als dit dieet blijven volgen.
Je gaat ineens van heel veel naar niets. Wanneer je stopt met dit dieet houd je dit niet vol !
Je zegd sb zegd niet dat je dit maanden moet doen, maar haar eerste boek alleen is al 8 weken lang en heeft zelf een tweede boek uit gebracht om verder te gaan. Oftewel als je het wilt volgen ben je er wel een aantal maanden mee bezig.
En ik ben van mening dat het niet blijvend is.
Het is niet goed voor je om ineens over te schakelen van inprincipe veel voedsel naar maar 1000calorieen per dag.
Dit moet je rustig aan doen anders is het als je stopt niet vol te houden.