Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Heel veel sterkte!
Wel op een heel braaf paard en alleen maar stap en draf.
Sinds een week heb ik zelf weer een paard, en daar ga ik het rijden straks heel rustig weer mee opbouwen. Ik stap haar nu alleen nog maar uit. Maar ik vind het al heerlijk om gewoon weer bezig te zijn met een eigen paardje
) Ik heb mijn school inmiddels wel weer opgepakt en nu dus weer een nieuw paard, maar verder heb ik nog wel heel veel beperkingen! Ik kan ook echt nog maar halve dagen maken, daarna ben ik helemaal dood en heb ik ook echt weer pijn
Mijn fysio zegt dat het heel normaal is, en dat ik al erg snel ga! mag schreef:Hoelang hebben jullie in totaal rust gehad voordat jullie weer rustig aan konden gaan werken?
Ik hoopte dat na deze 7 weken alles weer aan elkaar gegroeid zou zijn en ik geen pijn meer zou hebben en weer rustig aan kon gaan werken. Maar ik merk nu dat ik na 2 uur op te zijn geweest ik weer moet gaan liggen. T gaat mij allemaal maar niet snel genoeg, (wil wel goed naar me lichaam luisteren, en t rustig aan doen)

Samantha_ schreef:Jeetje, en ik moet vanaf maandag weer van 20 u naar 40 u werken.
Hoe ziet de verzakking eruit op de foto, een soort deuk?
Bij mij zag je op de foto een aardige deuk in de wervel zitten, dat gaat ook niet meer weg.