Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
shcmarathon schreef:Maakt dat veel verschil zo'n Nuvaring? Anders ga ik snel me huisarts bellen!
Loesje88 schreef:ik ga ook even volgen.. ongeveer 2 jaar geleden dook er bij mij blaasontsteking op (nooit gehad) en sindsdien had ik het opeens regelmatig, dokter heeft me doorgestuurd naar het ziekenhuis, heel onderzoek, alles erop en eraan, maar niets aan te doen.. ik ben er 'vatbaar' voor heel fijn en alles, maar sinds die allereerste blaasontsteking is mijn zin in sex geheel verdwenen, en soms doet het zelfs gewoon pjin (met als gevolg dat ik de keren erop nóg minder zin heb omdat ik weet dat het ook pijn kan doen) .. nu ga ik weer even verder met lezen waar ik gebleven was..ben benieuwd..
Naatus schreef:Al eens glijmiddel geprobeerd? Hierdoor gaat het minder snel 'branden'. En verder een tip ga direct naar het vrijen naar de wc om vervolgens even een nat washandje te gebruiken.
(heb ik het zo netjes gezegd? haha, wil geen vunzige taal gebruiken)
lore schreef:Ik ben 4 jaar geleden gestopt met de pil omwille van een massa klachten. Wat ik in de plaats kreeg was fantastisch, eindelijk een normaal libido. Wel 2 a 3 keer per week zin. Bij mij was stoppen een voltreffer. Nu ben ik sinds deze maand om medische redenen terug aan de pil gemoeten (nog maar 7 dagen) en ik voel al dat mijn gemoed aan het veranderen is. Ochampies mijn manneke, maar is voor drie maanden en dan zien we wel zij gyn. Hopen dak dan terug mag stoppen.
SabM schreef:lore schreef:Ik ben 4 jaar geleden gestopt met de pil omwille van een massa klachten. Wat ik in de plaats kreeg was fantastisch, eindelijk een normaal libido. Wel 2 a 3 keer per week zin. Bij mij was stoppen een voltreffer. Nu ben ik sinds deze maand om medische redenen terug aan de pil gemoeten (nog maar 7 dagen) en ik voel al dat mijn gemoed aan het veranderen is. Ochampies mijn manneke, maar is voor drie maanden en dan zien we wel zij gyn. Hopen dak dan terug mag stoppen.
oh hoop dat het bij mij ook werkt.. jippiejee dan voor mijn manneke
Loesje88 schreef:Naatus schreef:Al eens glijmiddel geprobeerd? Hierdoor gaat het minder snel 'branden'. En verder een tip ga direct naar het vrijen naar de wc om vervolgens even een nat washandje te gebruiken.
(heb ik het zo netjes gezegd? haha, wil geen vunzige taal gebruiken)
ik moet sowieso na de sex naar de wc (bacterien uitplassen volgens de arts) en daarna ook alles wassen
dit moeten wij beide ook van te voren doen om evt. blaasontsteking te voorkomen (kan je nagaan hoe spontaan wij nog sex kunnen hebben)