Ilse1979 schreef:Bloempje, die kleine denkt "och nog tijd zat om naar beneden te gaan, week of 6"
Wil die kleine nu wel in het echt bewonderen..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ilse1979 schreef:Bloempje, die kleine denkt "och nog tijd zat om naar beneden te gaan, week of 6"
Anna-Jelly schreef:Ddees, ik heb mijn weeën op mijn zij opgevangen, kon echt niet plat op mijn rug liggen. Maar ik had rugweeën, misschien dat dat anders is, de VK gaf tegendruk in mijn rug tijdens een wee. Wat het al een stukje dragelijker maakte..
Odet, kan me helemaal voorstellen dat je niet naar 3 hoog wilt lopen na een paar uurtjes! Maar ik moet zeggen dat ik op zich best trap kon lopen, wel voorzichtig maar het ging wel..
Pascal dat is ook zuur, had ze je te ver gehecht ofzo?
Bloem, ik was ook heel ongeduldig, gelukkig hoefde ik ook niet tot de 40 weken te wachten (op 3 dagen na dan)
Mar77 schreef:hahaha ja en ik tot midden in de nacht topic gevolgd omdat ik het zo spannend vond.....
bloempje1 schreef:Eva,en ik zie er juist tegenop
bloempje1 schreef:Eva,en ik zie er juist tegenop
MISTRAL94 schreef:Feit is gewoon dat het makkelijker erin gaat dan eruit![]()
Maar je bent niet de eerste die moet bevallen en zeker ook niet de laatste. Komt helemaal goed als je begonnen bent is er geen weg terug (en nee die is er nu ook niet) en dan wil je dat ook niet eens meer
Kijk uit naar het moment dat je kleintje op je buik gelegd wordt. Ik heb dat moment vreselijk gemist, want dat lijkt mij het mooiste moment van je leven!