roepen, praten in slaap!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hanin

Re: roepen, praten in slaap!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 22:33

Dit doe ik ook. Echt zo stom. Ik weet er de volgende dag ook helemaal niks meer van. Ik vraag me echt af, waardoor het gebeurt.

rocketlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 22:47

ook ik praat in mijn slaap.. Bloos wist nooit dat ik het deed tot m'n zus laats aan me vroeg wat er nou aan de hand was die nacht.. Verward dus ik zij dat er niks was.. toen vertelde ze me dat ik heel hard door het huis geroepen had dat een vriendin van me moest door fietsen Vork

Aukjee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 22:51

ik heb er ook last van!! laatst zat ik allemaal tegen een vriendin te roepen dat het zo koud was.. de volgende dag vroeg ze hoe ik geslapen had, ik zei; "heerlijk geslapen, niet 1x wakker geworden!" ze keek me heel raar aan Tong uitsteken
tegen mijn vriend heb ik ook al wat levensverhalen verteld in mijn slaap. (hij voert dan ook echt hele gesprekken met me! Knipoog heeft ié welles opgenomen op zijn telefoon..!!)

ik weet verder niet wat je kan doen, maar ik merk zelf dat het bij mij gebeurd als ik heel moe ben en weinig heb geslapen. misschien heb je er iets aan!

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 22:55

Hebben jullie nooit dat er iemand komt slapen en je dan net iets gedroomd heb, dan word je wakker gemaakt en dan zit je nog zo in je droom dat je niet weet wat je zegt?

Hier een gesprek tussen mijn vriendin en ik:
Vriendin: "Wakker worden."
Ik: "Waar is dat roze tasje?"
Vriendin: "Huh? Wat?"
Ik: "Waar is dat roze tasje?!"
Vriendin: "Waar heb je het over?"
En ik dan natuurlijk doen alsof ze dom is.
Ik: "Je weet toch wel! Oh.. wacht even.."

Tong uitsteken

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 14:36

Ik brabbel alles bij elkaar in mijn slaap Bloos ..'s morgens heb ik geen idee meer wat ik gedaan of gezegd heb..Maar het is iig heel erg voor schut..Mn vriend heeft t weleens opgenomen 's nachts en aan mij laten horen smorgens, 't was een en al onzin Clown ..

ben ik in mn slaap weleens beetje irritant..Zeg ik tegen hem, kom eens tegen me aan liggen, want ik heb het koud, vervolgens ligt ie tegen me aan, en duw ik m keihard weg, of krijgt hij een elleboog tussen zn ribben haha..En ik rol hem weleens uit bed Ach gut

Freedom1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-07 15:46

Saskiaatje schreef:
Hebben jullie nooit dat er iemand komt slapen en je dan net iets gedroomd heb, dan word je wakker gemaakt en dan zit je nog zo in je droom dat je niet weet wat je zegt?

Hier een gesprek tussen mijn vriendin en ik:
Vriendin: "Wakker worden."
Ik: "Waar is dat roze tasje?"
Vriendin: "Huh? Wat?"
Ik: "Waar is dat roze tasje?!"
Vriendin: "Waar heb je het over?"
En ik dan natuurlijk doen alsof ze dom is.
Ik: "Je weet toch wel! Oh.. wacht even.."
dat heb ik nog niet meegemaakt Clown wel als ik plots wakker gemaakt wordt dat men droom waar ik net van aan het dromen weg is, ik weet dan totaal niet meer wat ik gedroomd heb

Tong uitsteken

_Nikki_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 18:01

een vriendin van mij heeft het super erg.. ze gaat dan om haar ouders schreeuwen en die komen dan en dan ligt ze gewoon te slapen Verward

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 19:12

Daar heb ik ook last van. Ik had vaak ruzie in mijn slaap dus ik schreeuwde en schold alles bij elkaar Haha! Nu heb ik het gelukkig wel minder en als ik het heb is het ook meer praten als schreeuwen. Ik vind het wel vervelend altijd als anderen wakker worden van mij. Maarja je doet er niks aan he...

BasiNami

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 23:34

Everest schreef:
Toen ik voor het eerst bleef slapen bij mn vriend(ik had t hem niet verteld ofzo.. dacht niet echt dat dat nodig was.. omdatk t misschien niet zou doen.. ) zei ik ineens midden in de nacht 'liefde maakt blind'... wat ik daarna dus behoorlijk kon uitleggen Tong uitsteken

Haha, die is grappig Haha!
Leuke verhalen hier, ik heb wel eens gepraat maar doe het volgens mij nu niet meer.
Wel lig ik de hele nacht te smakken.. Tong uitsteken

Heb wel eens als ik mijn vriend 's nachts wat opzij duw reacties gekregen: 'ROT EVEN OP SANNE!'
Gezellig.. Vork

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 23:35

Ik zing vaak in me slaap zeggen ze Vork ( niet echt zingen maar neurien )

En ik doe ook aan slaapwandelen Clown
Ik snap echt niet hoe je lopend kan blijven slapen Vingers aflikken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 23:39

snap ik idd ook niet, en ik had een hoogslaper, dus trappetje af, naar beneden, iets drinken, naar de wc, weer naar boven, trappetje op, en ik heb er nooit iets van gemerkt.

mijn zusje heeft wel eens gehad, was ze uit bed gevallen, en huilen dat haar enkel zo pijn deed, volgende dag wist ze er niets meer van

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 02:37

SmeeJ schreef:
Toen bleef ik een keer bij mijn vriendin logeren, en toen ik de volgende dag wakker werd lag ik tussen haar ouders in bed ik ben nog nooit zo snel weggeweest Clown

Oh my gosh. Huilen van het lachen

Ik schijn te praten in mijn slaap. Of ik het altijd doe weet ik niet.
En slaan in mijn slaap kan ik ook goed, gewoon nutteloos om me heen slaan. Nagelbijten / Gniffelen Dat weet ik heel goed, want dan heb ik weer eens een onverklaarbare blauwe plek op mijn arm/hand ofzo. Dromen
Ik weet wel dat als ik nachtmerries heb dat ik héél onrustig slaap, dan schijn ik wel te praten, al is het niet zo duidelijk.
Maar dan lig ik ook onwijs te woelen enzo.

Eleven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 11:39

Ik meld me hier ook aan en zoek dus ook een oplossing, alleen heb de eerste 2 bladzijdes gelezen en had toen geen zin meer Bloos.

Ik kan ook gekgenoege verhalen vertellen over mijn slapen en schreeuwen in mijn slaap. Ik droom en begin dan te praten, soms ook bewegen, dus soort van slaap wandelen.

Citaat:
Wat ik overigens ook heb.. en ik helemaal vervelend vind.. is dat als ik bijv. heel de avond op stap ben geweest en dan in mn bed lig.. dan ga ik slapen.. word ik constant wakker en ga rechtop in mijn bed zitten.. ik heb dan mijn ogen open maar zie wel de omgeving van de kroeg waar ik heel de avond ben geweest.. Iedereen is dan voor mijn gevoel nog gewoon op stap.. en ik voel me dan heel raar dat ik daar dan in mijn pijama ben..

Dit stukje las ik op de 2e pagina, hier heb ik ook last van. Erg vervelend vind ik dat zelf.

Als ik zin en tijd heb, lees ik de andere pagina's ook, om te kijken of er een oplossing voor is.

Freedom1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-07 19:42

hmm er is geen oplossing voor

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 14:21

Hier nog eentje, minder als vroeger, maar nog steeds een behoorlijke onrust stoker in de nacht. Vroeger zong ik volledige liedjes keihard uit, en maakte ik levensechte ruzie's met mijn broer.. alleen sliep hij..

Tegenwoordig beperkt het gelukkig tot wat vlugge gesprekjes, en vragen. Mijn vriend kan er nog niet helemaal aan wennen, want dan hoor ik hem aan mij vragen wat er is, waarvan ik dan wakker word. Dan denk ik bij mezelf "Waar heb je het nou over" dat gaat dan ongeveer zo;

Ik : "blablablabla BLA"
Mijn vriend : Wat is er?
Ik : Herhaal het nog een keer
Mijn vriend : Wat zeg je nou, wat is er?
Ik : Wat zz ?
Mijn vriend : Wat is er ?
Ik : Wat, wat is er !?!?!
Mijn vriend : Je zei wat..

En in die tussentijd ben ik dan behoorlijk geirriteerd geworden, omdat ik dan besef dat ik praat, maar hij me dan ook nog eens extra wakker maakt. Tegenwoordig probeerd hij te luisteren wat ik zeg, maar vaak onthoudt hij het niet (wat wil je zo midden in de nacht) dan verteld hij het s'ochtends wel, dat ik weer aan het banketstaaf was...

Soms word ik ook wakker van mezelf, en dat is nog vervelender, dan denk ik, ik sta weer voor banketstaaf!! S'ochtends heb ik het ook vaak, als ik dan wakker gemaakt word, praat ik mijn droom verder, dus als ik bv droom dat ik iets pakken moest, en iemand roept mijj naam om me wakker te maken roep ik heel hard "Ik heb het al gepakt!!!"

Ach.. ik begin de humor er wel van in te zien..

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 22:06

jeetje, me moeder keek me net aan alsof ik gek was, lag hier nameljik letterlijk in de kreukels door dit topic..

Ik praat heeeel soms, maar dit had mijn moeder verteld;

. Mijn ouders gingen naar bed, dus die waren op de overloop. En toen zei ik zo heel mysterieus; Wie isss daaaar?? Wie is daaar??
Dus mijn moeder deed de deur open en die zegt ''ik ga naar bed'' zeg ik vet saggo; Oh ben jij het, sodemieter toch op!

Mijn vader en mijn zusje doen het soms ook, mijn zusje had aan mij verteld hoe het nieuwe Anky-hoofdstel eruit zag. Vaak praat ik ook met mijn zusje (stapelbed) en dan slaapt die muts gewoon, en dat merk ik dan later pas omdat ze dan een domme opmerking maakt ofzo, zegt ze zoiets van ''hé fiets, valt me etui weer op de grond, poedersuiker''

_Nikki_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 22:09

haha zie het al voor me met je zusje Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 22:21

Ilzjuh schreef:
SmeeJ schreef:
Toen bleef ik een keer bij mijn vriendin logeren, en toen ik de volgende dag wakker werd lag ik tussen haar ouders in bed ik ben nog nooit zo snel weggeweest Clown

Oh my gosh. Huilen van het lachen
[quote]
Dat dacht ik op het moment ook *LOL*

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 22:23

SmeeJ schreef:
Dat dacht ik op het moment ook *LOL*

Dat kan ik me goed voorstellen! Haha!
Ik had me nooit meer daar durven vertonen in de angst dat ze het gemerkt zouden hebben. Koe

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 23:03

Haha ben na die tijd eigenlijki nooit meer wezen logeren Schijnheilig

Ronja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 23:35

Mijn vriend slaapwandelde toen hij klein was. De buren hadden een hond, Loewieke. 'snachts kwam mijn (toen nog kleine) vriendje uit bed en sleepte zijn kussen achter zich aan, terwijl hij zei "kom Lowieke, kom, braaf zijn, meekomen Lowieke." Hij deed de deur van de badkamer open, smeet het kussen naar binnen en zei "BLIJF!" deur dicht. Bleef staan wachten. Deur weer open; "neeeee Lowieke BLIJF!"

Hij praat nu ook nog in zijn slaap. Vorige keer zei hij "breng jij de kinderen dan zometeen naar het dagverblijf?" Ik was meteen klaarwakker, HUH - wij hebben namelijk geen kinderen en ook geen plannen whatsoever Haha!

Ik heb ook weleens iets raarders gehad tijdens vakantie. Ik heb vaak moeite met slapen op vreemde plaatsen en kan me ook helemaal opvreten als ik weereens wakker lig en de rest slaapt. Ik lag maar te mokken, want moest vroeg op, het was verdorie al 4 uur enzovoorts. Een vriendin van mij lag al uren te slapen. Opeens begint zij te roepen "ooooo ik wil echt ZO graag slapen gewoon, echt ZO graag, waarom kan ik nu niet slapen?" Ik dacht huh dat zat toch in MIJN hoofd? Zij sliep ook gewoon verder. Ze schijnt dat wel vaker te hebben; een keer pieste haar neefje in zijn bed snachts en begon zij in haar slaap over een overstroming Haha!

Meryl_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 09:49

Ik praat ook heel vaak in mn slaap!
Vind het altijd vreselijk omdat ik altijd bang ben dat ik dingen zeg die niemand mag weten ofzo, zelf heb ik helemaal niet door dat ik praat in mn slaap.
Eerst zeiden mensen dat ik maar een raar taaltje brabbelde en dat niemand me verstond maar later bleek dat ik wel degelijk verstaanbaar ben Clown

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 11:51

Ik doe het ook, vooral als ik niet thuis slaap. Of iig, voor zover ik weet. Op vakantie slaap ik altijd met meerdere mensen op een kamer en dan merk ik het pas. En dan geregeld dat ik iedereen wakker praat ja.. Ik ben meestal in paniek dan en roep vaak om help maar ik kan ook hele verhalen ophouden. Mij wordt dan altijd, als ik half in slaap ben en er de volgende ochtend niks meer van weet, gevraagd of ik heimwee heb en m'n ouders mis. Ik zeg dan altijd ja Huilen van het lachen

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 23:08

Nou wat wij hier vannacht toch meemaakten: Een vriend en vriendin bleven slapen, dus luchtbed op onze kamer erbij gezet. Was errug laat al en moesten er ook weer heel vroeg uit, dus weinig slaap eigelijk. Ik kon overigens ook niet slapen, lig ik eindelijk een beetje weg te dommelen hoor ik KEIHARD: WHAAA GA WEG, GA WEG, GA VAN ME AF. Ligt die vriend op zn allerhardste ineens te gillen Bloos! . Die vriendin van hem was het wel gewend dus die zegt iets in de trant van hou je kop. Dus ik zat ineens rechtop in bed, mn eigen helemaal lam geschrokken, ik dacht minstens dat er iemand vermoord was. Mijn vriend was er ook wakker van geschrokken. Maar begint die jongen ineens te lachen, dus ik dacht hmm zal wel een geintje (?) zijn.
Zit ie even later over andere euhm niet nader te noemen dingen te vertellen *LOL* Vingers aflikken Was behoorlijk grappig moet ik zeggen. HIj weet er zelf niks meer vanaf, zn vriendin slaapt dan dus ook gewoon door, die is dat gedrag wel gewend. Moet zeggen dat ik en mn vriend behoorlijk verschoten waren.
Wonen pas sinds kort in dit huis en is nog een beetje eng allemaal Clown Bloos!

Achteraf gezien was het wel erg grappig Vork

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 23:28

-> MW