Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Saskiaatje schreef:Hebben jullie nooit dat er iemand komt slapen en je dan net iets gedroomd heb, dan word je wakker gemaakt en dan zit je nog zo in je droom dat je niet weet wat je zegt?
Hier een gesprek tussen mijn vriendin en ik:
Vriendin: "Wakker worden."
Ik: "Waar is dat roze tasje?"
Vriendin: "Huh? Wat?"
Ik: "Waar is dat roze tasje?!"
Vriendin: "Waar heb je het over?"
En ik dan natuurlijk doen alsof ze dom is.
Ik: "Je weet toch wel! Oh.. wacht even.."
dat heb ik nog niet meegemaaktwel als ik plots wakker gemaakt wordt dat men droom waar ik net van aan het dromen weg is, ik weet dan totaal niet meer wat ik gedroomd heb
Everest schreef:Toen ik voor het eerst bleef slapen bij mn vriend(ik had t hem niet verteld ofzo.. dacht niet echt dat dat nodig was.. omdatk t misschien niet zou doen.. ) zei ik ineens midden in de nacht 'liefde maakt blind'... wat ik daarna dus behoorlijk kon uitleggen
SmeeJ schreef:Toen bleef ik een keer bij mijn vriendin logeren, en toen ik de volgende dag wakker werd lag ik tussen haar ouders in bed ik ben nog nooit zo snel weggeweest
Citaat:Wat ik overigens ook heb.. en ik helemaal vervelend vind.. is dat als ik bijv. heel de avond op stap ben geweest en dan in mn bed lig.. dan ga ik slapen.. word ik constant wakker en ga rechtop in mijn bed zitten.. ik heb dan mijn ogen open maar zie wel de omgeving van de kroeg waar ik heel de avond ben geweest.. Iedereen is dan voor mijn gevoel nog gewoon op stap.. en ik voel me dan heel raar dat ik daar dan in mijn pijama ben..
Ilzjuh schreef:SmeeJ schreef:Toen bleef ik een keer bij mijn vriendin logeren, en toen ik de volgende dag wakker werd lag ik tussen haar ouders in bed ik ben nog nooit zo snel weggeweest
SmeeJ schreef:Dat dacht ik op het moment ook