Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ann schreef:Interessant topic!
Ik heb gisteren -op advies- een Chalcedoon edelsteen hanger en 3 splitarmbandjes (Lapis Lazuli, Bergkristal en Aquamarijn) besteld bij Starlight New Age.
Judith_ schreef:Ik heb heel wat edelstenen. Spaar ze en daar naast gebruik ik ze ook wel om de krachten. Tijdens mijn examen periode droeg ik een tijgeroog.Voor mij werkte het heel goed, werd er veel rustiger van.
Daarnaast mediteer ik ook wel met stenen. Goed tegen stress, zelf vind ik het heel fijn, op die manier kan ik alles rustig 'opruimen' in mijn hoofd.
Skitter schreef:Wat een super site, Starlight New Age
Van wie had je advies gekregen? Via de site of...?
Mistic schreef:Ik heb net ook weer wat nieuwe stenen besteld.
Ik heb er al jaren baat bij en heb dus ook een kist vol met verschillende stenen.
Helaas heb ik laatst mijn pendel gebroken en moet ik daar nu een nieuwe voor halen.
Jammer genoeg bestaat de winkel waar ik mijn pendel toen gekocht heb niet meer en is de krater voor mij te ver weg.
Weet iemand een winkel in ZH waar je ze kan kopen?
Pellie schreef:als je ze via de krater wilt aan laten meten, dat kan ook via een foto sturen
ik vind het wel leuk dat er zoveel mensen met stenen bezig zijn
ik heb wel een vraagje, hoe doen de mensen dat, die de stenen niet aan laten meten. waar ga je op af om ze te kopen? en let je bij het dragen ook bewust op wat er gebeurd enzo? en wanneer weet je dat de steen niet goed voor je is?
ik ben wel nieuwsgierig naar jullie ervaringen.
Skitter schreef:Judith_ schreef:Ik heb heel wat edelstenen. Spaar ze en daar naast gebruik ik ze ook wel om de krachten. Tijdens mijn examen periode droeg ik een tijgeroog.Voor mij werkte het heel goed, werd er veel rustiger van.
Daarnaast mediteer ik ook wel met stenen. Goed tegen stress, zelf vind ik het heel fijn, op die manier kan ik alles rustig 'opruimen' in mijn hoofd.
Met welke stenen mediteer je?
Welke zijn zijn mediteer stenen?
Vjellko schreef:een pendel is een edelsteen of verzwaard stukje aan een kettinkje. de pendel kan je vragen stellen en je onderbewustzijn zal de pendel je vraag laten beantwoorden. je moet eerst met jezelf afspreken wat 'ja' is en wat 'nee'. voor mij is van voor naar achter zwaaien ja en van links naar rechts nee. Maak je hoofd eerst leeg, ga lekker zitten, pak de pendel, neem de vraag in je hoofd en houd de pendel aan het einde van het kettinkje vast. De pendel zal dan gaan bewegen en je antwoord geven
Chiqa schreef:Ik ben gister bij iemand geweest die kan pendelen....Was echt een heel bijzondere ervaring..
Ze gaf me een rozenkwarts, en ik barstte in tranen uit, ik voelde een hele lading naar boven komen, mn kaken verslapten en mn neus en keel werd dicht geknepen, een heel bizarre ervaring.
Ik wil er wél even bijzeggen dat ik heel erg nuchter en sceptisch ben hierin; maar wat er gister gebeurde was heel bijzonder.
Ik ga een citrien dragen, en ze gaf me een boekje waar ik de stenen in kon bewonderen.
Zo tussen neus en lippen door viel mn oog op de cyaniet, en zei dat ik die ook wilde, en iet omdat ie mooi was, hij is zelfs lelijk.
Laat die nu ook op het lijstje staan?![]()
Als ik heel veel stres heb kan ik twee rookkwartsen in mn handen sluiten, dus ik heb ook eindelijk mn stenen, ik moet ze aleen nog wel kopen.