Maakt mij verder niet uit hoor wat jij hier roept, alleen ik zeg niets meer over autisme, asperger ed

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nicolletje schreef:Ook zou je het natuurlijk onder dezelfde noemer kunnen laten vallen, omdat ik (!!) denk (!!!!) dat het allemaal te maken heeft met de neurotransmitters in je hersenen.
snowdon schreef:Neejoh Nicolletje, ik snapte toch wat je bedoelde? Ik viel er verder niet over, ik kon er wel om lachen als ik me bedacht hoe het verder nog geinterpreteerd kon worden...
Maarre Oosterhout Noord-Brabant ja!
@PintoNatal: wij allemaal waarschijnlijk net zo
snowdon schreef:3 dgn in de week....? leren/werkencombinatie ofzo?
Nicolletje schreef:Het is moeilijk in deze maatschappij, maar ik heb geprobeerd inmiddels mijn leven erop aan te passen.
Daardoor werk ik maar 20 uur per week (meer lukt me niet)
Nicolletje schreef:Mijn ouders wonen 100 km verderop en daar heb ik veel moeite mee dus woon en werk ik nu 3 dagen in de week bij hun..
snowdon schreef:Ik moet uitkijken dat het geen omnibus word
snowdon schreef:Jouw ouders wonen dus hier? Rij je hier ook ergens paard?
snowdon schreef:Ok, een feit is het niet. Maar naar mijn (en vele anderen) mening ligt het in hetzelfde spectrum en hele grote kans dat diegene die het autisme 'ge-etiketteert' kreeg door een of andere arts... om die reden dat antwoord kreeg van diezelfde arts.
Citaat:Hierbij trouwens gelijk de melding dat een mannelijke AS'r/HFA'r met jullie meeleest en bij deze weer reageert
Oftewel: AspergerSyndroom/Hoog Functionerend Autisme... deze twee vormen van autisme worden nog zeer veel verward, zelfs door de echte kenners.
PintoNatal schreef:Hebben jullie ook dat je sommige dingen je heeeeel erg aantrekt en moeilijk van je af kan zetten??