Genee schreef:postbodesiem schreef:Ik ben 1.75 groot en 62 kilo, eet goed ben geen snoeper, maar wil graag wat dikker worden. Ik ben de 20 al voorbij en wordt helemaal gek van die reklames met de zin BEVAT 0 % VET whoeaa, ik wil juist op een gezonde manier dikker worden (kilo of 5 of zo) hoe doe ik dit ?
Vind je dit te licht?
Ik zou meer koolhydraten en vezels gaan eten, dus niet bij voorbaat ongezond, maar bruin brood, eieren, bananen etc... En als je gaat sporten, creeer je spiermassa, waardoor je weer breder en zwaarder wordt.
Ik eet wat vaker een lekkere gevulde koek (wel ongezond maar ja) terwijl mijn collega's druk aan de sonja bakker zijn
, ik heb wat meer tijd genomen om wat uitgebreider te gaan koken maar ik eet nog geen bruin brood want dat vind ik echt niet lekker en dat sporten, tja ik fiets naar m'n werk en voel me er zo wel goed bij maar het paardrijden staat op plekje nummer 1 en met een 40 urige werkweek heb ik niet de puf om nog een sport erbij te gaan doen, wel geprobeerd maar een sportschool is niks voor me, ik moet als ik niet aan het werk ben, in de buitenlucht zijn!
Ik eet 3 boterhammen per dag, een Continuekoek, 3 liter water en gewoon avondeten; daarnaast snoep ik ontzettend veel aan koekjes/chocola, echt heel veel. Kom er verder niet van aan ofzo en wil ook niet bewust aankomen, vind het wel goed zo.