wat is nu eigenlijk "knap"volgens jou?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yinari

Re: wat is nu eigenlijk "knap"volgens jou?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 19:50

Nee, daar val ik absoluut niet op. Hij kijkt te gladjes en te zoet. Ik ben meer van de Marlboro-man. Nooit eentje gehad hoor, daar niet van, maar zo'n klein stoppelbaardje, spijkerbroek, cowboyhoed mag ook nog. En als het even kan lekker lang, want dat ben ik zelf ook. Beetje het beschermende gevoel hè, dat krijg je niet van iemand die een kop kleiner is Lachen.
Bon jovi natuurlijk (alleen die is een beetje klein), vooral zijn stem, daar wordt je gewoon verliefd op!!
http://images.starpulse.com/Photos/Prev ... i-ps02.jpg
http://www.dustie.com/quit/marlboroman2.jpg
Alleen zou deze niet moeten roken.

Knap, ja, ik val niet op die proto-type knappe mannen (meestal zijn dat jongetjes), niet op de metroman zegmaar

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 19:55

Soet: neh, ik vind hem een nikszeggend hoofd hebben.. sorry, doet me echt niks Knipoog

Jason Lee is trouwens ook zo iemand die ik knap/leuk vind, maar jullie waarschijnlijk nier Haha!
Jason Lee

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 19:56

Leuke vent!!!!

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 19:59

Wie, Jason Lee of die van Yinari? Knipoog

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 20:02

Yinari schreef:
Nee, daar val ik absoluut niet op. Hij kijkt te gladjes en te zoet. Ik ben meer van de Marlboro-man. Nooit eentje gehad hoor, daar niet van, maar zo'n klein stoppelbaardje, spijkerbroek, cowboyhoed mag ook nog. En als het even kan lekker lang, want dat ben ik zelf ook. Beetje het beschermende gevoel hè, dat krijg je niet van iemand die een kop kleiner is Lachen.
Bon jovi natuurlijk (alleen die is een beetje klein), vooral zijn stem, daar wordt je gewoon verliefd op!!

Knap, ja, ik val niet op die proto-type knappe mannen (meestal zijn dat jongetjes), niet op de metroman zegmaar

Die laatste heeft wel iets Ja
Die eerste vindt ik te.... te... leeg ofzo... Clown
Het plaatje moet gewoon helemaal af zijn. Lachen Ik val op jongens met zwart haar en blauwe ogen maar Joe Flynn is ook blond (zie profiel en ava) Haha! Dus dat zegt eigenlijk niets...

Ogrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 21:34

Zwartwitje schreef:
Soet: neh, ik vind hem een nikszeggend hoofd hebben.. sorry, doet me echt niks Knipoog

Jason Lee is trouwens ook zo iemand die ik knap/leuk vind, maar jullie waarschijnlijk nier Haha!
Jason Lee

Oo, geeft niet hoor, dan is y van mij alleen Vork Oké haha, nu kom ik wel erg penny over Nagelbijten / Gniffelen
Die van jou is echt totaaaaal niet mijn smaak, oké ik val op 'jongetjes' maar ik ben dan ook zelf nog een 'meisje' haha Knipoog

Kleinduimpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 21:50

Nadya schreef:
Ik vind iemand die 'knap' of 'mooi' is niet bijzonder genoeg, eerlijk gezegd. Voor mij moet het een combinatie van factoren zijn, waarom ik iemand aantrekkelijk en/of leuk vind. Dus uitstraling, intelligentie, over gevoelens en zaken kunnen praten, iets te zeggen hebben, ergens voor staan, iets kunnen, een mooi innerlijk hebben. Alleen maar een mooi plaatje zijn aan de buitenkant, vind ik niets. Zo'n Johnny Depp of Brad Pitt, tja.... Ik heb er niet zoveel mee (ik val trouwens meer op het uiterlijk van George Clooney, maar om met zo iemand te leven, zijn befaamde bindingsangst, neeeeeee Clown , lijkt me niets).

Mijn vriend ziet er prima uit (hij is lekker lang, heeft een volle krullenbos haar op zijn hoofd, vriendelijke ogen en slank), maar ik viel vooral op wie hij van binnen is, hoe hij met mensen omgaat, op zijn gedachten over van alles, zijn intelligentie en gevoeligheid. George Clooney kan (bij wijze van spreken Knipoog ) aankloppen, zo vaak hij wil, maar er gaat niets en niemand boven mijn eigen vriend, mijn allergrootste liefde.

Ik ben zelf model geweest (ik ben niet lang, maar was wel erg fotogeniek en tot ik een jaar of 32 was, had ik een echt 'barbiegezicht',zo glad en jong, zo noem ik het maar Haha! ), maar wat had ik een hekel aan al die zogenaamd 'mooie' mensen. De een was nog egocentrischer dan de ander in dat wereldje. Ik heb prachtige mensen om me heen, of ze nu wel aan het 'ideaalbeeld' voldoen of niet. Ik vind dat niet belangrijk. Iemand's uitstraling zegt me veel meer en dat heeft niets te maken met mooi of niet mooi, dik of dun, klein of lang, zwart of blank, blond of rood, en noem maar op.
Nu ik wat ouder wordt, kan ik gelukkig nog steeds in de spiegel kijken en denken 'zo, je mag er zijn' (ik heb ook mindere dagen, hoor, haha). Maar iemand die niet op erg blond, lang haar valt met felblauwe ogen en erg slank, kan anders over me denken. Prima, ieder zijn ding, hoor. Bloos

Knap schijnt te maken te hebben met symetrische trekken in het gezicht (al hoeft dat niet eens per se minder knap te zijn, als je dat niet zo hebt), de verhoudingen van het lichaam en met de cultuur. Maar iemand die niet aan de schoonheidsidealen voldoet kan enorm mooi zijn in mijn ogen, hoor.

Als tiener en twintiger kijk je vaak nog veel naar het uiterlijk. Als je ouder wordt, verandert dat ook wat meer. En gelukkig maar. Daarbij; smaken verschillen. Wat de een onweerstaanbaar knap vindt, vindt iemand anders weer niet. Kijk maar naar Johnny Depp; ik vind er niets aan.... Haha! Haha! Haha! Knipoog

Mede Johnny Depp en Brad Pitt niks vinden iemand!! Afgod

Ik vind Sascha Visser, http://www.saschafansite.nl/forum/6-2.jpg (links Clown) , Matthijs van de Sande Bakhuyzen http://img77.imageshack.us/img77/6103/matthijs23vq0.png best aantrekkelijk. Ja En op school zitten ook nog wel een paar knappe, maar daar ga ik geen foto's van plaatsen. Knipoog

Kaiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 21:56

* Heeft het gevoel dat ze zich bijna moet gaan laten nakijken aangezien ze nergens zoiets had van: JAAAA! Clown

Ik heb zoiets van: 'wow' bij bijvoorbeeld Billy Joe Armstrong van Green Day. Haha! Haha, als híj ooit langskomt. Schijnheilig
En er zijn nog wel mensen waarvan ik compleet achterover sla hahaha! Haha!

Keukenkast

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 22:00

Kaiya schreef:
* Heeft het gevoel dat ze zich bijna moet gaan laten nakijken aangezien ze nergens zoiets had van: JAAAA! Clown

Ik heb zoiets van: 'wow' bij bijvoorbeeld Billy Joe Armstrong van Green Day. Haha! Haha, als híj ooit langskomt. Schijnheilig
En er zijn nog wel mensen waarvan ik compleet achterover sla hahaha! Haha!

Hij was bij Phantem of the opera in New York toen ik er ook was!!
Haha wat grappig! In Nederland wist ik pas dat hij het was toen ik een clip van Greenday zag Bloos

Knap is voor mij meer iets wat mensen uitstralen. Iets aparts, moois. Kan het niet echt verwoorden.

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 22:04

Yinari schreef:

Oee, de Marlboro-man, daar kan ik ook op vallen. Al is het alleen maar omdat Dominic Purcell Marlboro-man is geweest in zijn jongere jaren.. Nagelbijten / Gniffelen
Sorry, I'm just Addicted.... Lovers

ktink

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 22:13

Ik denk dat het knap zijn ook veel te maken heeft met uitstraling..

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 11:46

ktink schreef:
Ik denk dat het knap zijn ook veel te maken heeft met uitstraling..

Voor mij doet de kleding het eigenlijk ook wel, ik bedoel je kan best een beetje mollig zijn maar kleed je dan niet als iemand die echt slank is. Dan kan je nog z'n mooi koppie hebben... van mij hoeft het dan niet.

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 11:48

Billie Joe Armstrong, mmmm, die mag er ook wel wezen. Alleen blijft ie toch echt een kleinejongentjeshoofd hebben Nagelbijten / Gniffelen

Ogrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 11:52

Die vind ik echt helemaal niets Nagelbijten / Gniffelen Huilen van het lachen

Kaatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 11:56

Ik denk dat veel beroemdheden als knap worden bevonden omdat ze door hun bekendheid een groot publiek bereiken, waardoor de kans dat daar mensen tussen zitten die hen knap vinden, erg groot is. De een valt op een stoppelbaardje, de ander op fijne gelaatstrekken, nog een ander op donkerbruine ogen. Het maakt de grote massa helemaal niks uit of Johnny Depp of hun overbuurjongen met dezelfde trekken in de boekjes staat, het gaat erom dat het iemand is die er naar hun mening knap uitziet en daarom bekendheid geniet. Iedereen heeft wel iets knaps, en ik ben ervan overtuigd dat als mijn niet onknappe buurmeisje morgen naar LA zou vertrekken en daar dezelfde kleding en make-up zou dragen als de 'celebrities', ze ook binnen no time beroemd zou zijn. Juist daarom is beroemdheid zo vergankelijk volgens mij. Het gaat er in de meeste gevallen niet om wié je bent, maar hoe je eruitziet. En helaas pindakaas zijn er waarschijnlijk vijf andere mensen die er net zo uitzien als jij.

Rukaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 16:26

Weet niet of ze al genoemd zijn maar ik ben helemaal wild van Jude Law en Michiel Huisman. Prachtige mannen vind ik dat. Ze hebben een ontzettend sexy uitstraling en zijn super charmant. Ik vind beide mannen het mooist met een 2dagen baardje, wat langer haar en een overhemd (mag ook met cashmire trui er over) Haha!

Ik googlede Jude net even op afbeeldingen, maar vind geen enkele foto echt mooi. Op het witte doek doet ie me dus veel meer (vooral in The holiday). Wat ik sowieso heel belangrijk vind bij een man is de manier waarop hij beweegt. Dat is dus bij Jude Law ook zo, aangezien ik hem op de foto maar niets vind.

Vind Egbert Jan Weber trouwens behoorlijk mooi.

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 16:28

wat ik knap vind, een eigen uitstraling die mij blijft boeien.
dat is pas knap-heid Knipoog
xxiezz

lique

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 16:36

de vader van mijn dochter....iedereen vind hem een lekker ding..in de tijd dat ik wat met hem had,was opslag verlieft door zn uiterlijk.......maargoed ik had altijd last van die meiden die zich aan hem opdrongen,en dat gebeurde overal!!!zelfs met stom boodschappen doen werd ie dom aangestaart...goed nu jaren later..is dat nog steeds zo...dan komen die meiden na me toe van oh tis zo leuke jongen zon lekker ding!!!!....en dan denk ik idd...tis alleen jammer dat ie zon poedersuiker karakter heeft...ik heb 5 jaar wat met hem gehad,daarna heb ik veel meiden bij hem zien komen en weer gaan...tis jammer dat die jongen het alleen van zn uiterlijk moet hebben,want verder is ie zo dom als een varken......wat ik wil zeggen is tuurlijk je kan je lichamelijk aangetrokken voelen tot iemand alleen vanwege het uiterlijk,maar werkt het innerlijke niet dat zegt dat uiterlijk ook niet zoveel meer......mn dochter lijkt qwa uiterlijk heel veel op dr vader,maar ben blij dat ze mijn persoonlijkheid heeft...dat is toch wel belangrijker denk ik...

nienke_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 16:38

Sorry Mali. Dit is dus absoluut niet wat ik knap vind. Maar kan me wel voorstellen dat er heel veel meiden en vrouwen ze wel knap vinden.
Ik zie wel dat ik andere jongens knap vindt dan de meeste hier op bokt!! En zo'n uitgesproken smaak heb ik volgens mij ook niet!! Bloos!
@lique: ik zag nog net je berichtje! Hier ben ik het helemaal mee eens. Een goed uiterlijk maar het karakter is pruts dan heb je er gewoon niets aan! Dat is jammer!! Goed onder woorden gebracht!! Knipoog

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 16:40

lique schreef:
de vader van mijn dochter....iedereen vind hem een lekker ding..in de tijd dat ik wat met hem had,was opslag verlieft door zn uiterlijk.......maargoed ik had altijd last van die meiden die zich aan hem opdrongen,en dat gebeurde overal!!!zelfs met stom boodschappen doen werd ie dom aangestaart...goed nu jaren later..is dat nog steeds zo...dan komen die meiden na me toe van oh tis zo leuke jongen zon lekker ding!!!!....en dan denk ik idd...tis alleen jammer dat ie zon poedersuiker karakter heeft...ik heb 5 jaar wat met hem gehad,daarna heb ik veel meiden bij hem zien komen en weer gaan...tis jammer dat die jongen het alleen van zn uiterlijk moet hebben,want verder is ie zo dom als een varken......wat ik wil zeggen is tuurlijk je kan je lichamelijk aangetrokken voelen tot iemand alleen vanwege het uiterlijk,maar werkt het innerlijke niet dat zegt dat uiterlijk ook niet zoveel meer......mn dochter lijkt qwa uiterlijk heel veel op dr vader,maar ben blij dat ze mijn persoonlijkheid heeft...dat is toch wel belangrijker denk ik...

zo is mijn vader ook Lachen was ook populair enzo, nu is ie hertrouwd, en ik heb geen contact meer met hem. Zo'n vader wil ik niet
(er is meer hoor Tong uitsteken )

nienke_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 16:42

Goh, wat naar voor je!! Ik kan het me best voorstellen. Gelukkig heb ik niet zo'n vader.Maar wel jammer dat je hem nu nooit meer ziet!
Laatst bijgewerkt door nienke_92 op 31-01-07 16:47, in het totaal 1 keer bewerkt

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 16:47

nienke_92 schreef:
Goh, wat naar voor je!! Ik kan het me best voorstellen. Gelukkig heb ik niet zo'n vader (hoewel hij vroeger wel aantrekkelijk was, heb ik me laten vertellen). Maar wel jammer dat je hem nu nooit meer ziet!

eigen keus Knipoog ik werd er niet gelukkiger op Tong uitsteken nu zonder hem wel Lachen

maar goed, weer ff ontopic Knipoog

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 23:34

Ik heb niet alles gelezen maar geef wel mijn mening, knap is in mijn eigen ogen george clooney bijvoorbeeld, echte mannen met een mannen uitstraling, dat vind ik knap!

Viootjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 16:24

Mijn eigen vriend Haha! en qua vrouwen angelina jolie