Chiqa schreef:katiavl schreef:jij voelt eventuele tumorale ontwikkeling?
Ben ik niet mee bezig, boeit me niet.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chiqa schreef:katiavl schreef:jij voelt eventuele tumorale ontwikkeling?
Ben ik niet mee bezig, boeit me niet.
xXGRIETJEXx schreef:Trouwens wist je dat 1 wijntje of biertje goed is in een zwangerschap???
Wie kan dit dan verklaren???
Volgens mij niemand!
superwoman schreef:Oud/bruin bier toch?
faye schreef:Overigens is stress minder slecht voor de baby dan roken! En door te blijven roken hu je stress in stand. Het is dus gewoon een excuus om door te kunnen blijven roken.
Maar het zal je maar gebeuren dat je knd dood ter wereld komt omdat je hebt gerookt. Dat je je kind verliest aan wiegendood terwijl je hebt doorgerookt. Dat je kind zwaar astma blijkt te hebben omdat je hebt doorgerookt. De gevallen waarin het goed gaat, die hebben mazzel gehad. Het was mij het risico in ieder geval niet waard
Quellian schreef:Tja, het zal niet goed zijn, maar ik denk niet dat ik ervoor zou stoppen met roken. Denk dat de stress van het stoppen met roken meer killing is voor het kind dan het roken an sich.
Daarbij piepen ze altijd dat je kleine kindjes krijgt van het roken (ideaal lijkt me). Mijn moeder heeft 3 dochters. Bij mijn zussen heeft ze gerookt tijdens de zwangerschap, bij mij niet en ik was degene die geboren werd met een hartstilstand, dus ja...
xXGRIETJEXx schreef:Geef je groot gelijk meid, een zwangere vrouw is tegenwoordig meer een kasplantje dan dat ze leven mag, doe waar jij je goed bij voelt maar alles met mate!!!
faye schreef:Overigens is stress minder slecht voor de baby dan roken! En door te blijven roken hu je stress in stand. Het is dus gewoon een excuus om door te kunnen blijven roken.
Maar het zal je maar gebeuren dat je knd dood ter wereld komt omdat je hebt gerookt. Dat je je kind verliest aan wiegendood terwijl je hebt doorgerookt. Dat je kind zwaar astma blijkt te hebben omdat je hebt doorgerookt. De gevallen waarin het goed gaat, die hebben mazzel gehad. Het was mij het risico in ieder geval niet waard
bijoekimmie schreef:Nou ik ben ook niet gestopt met roken tijdens mijn 2 zwangerschappen.
Nu is mijn oudste 2 en mijn jongste 1 en nu ben ik gestopt met roken.
Tuurlijk ik had dit eerder moeten doen maar toen stond ik er niet achter, dus lukte het ook niet.
Er is in die tussentijd nooit in huis gerookt.
Ik ben ook niet zo moeilijk hoor, ik ga wel gewoon naar een verjaardag waar gerookt wordt.
Ik ben wel van mening dat als je zwanger bent dat dit een gezonde ziekte is en idd je krijgt wel veel beperkingen opgelegd hoor.
Geen rood vlees, geen file, geen leverkaas(niet te veel dan) geen franse kaasjes en weet ik het allemaal nog meer.
Voor degene die gestopt zijn met roken tijdens hun zwangerschap, zijn jullie nog steeds gestopt en roken jullie wel in huis of niet.
Zou anders geen nut hebben om te stoppen met je zwangerschap en dan daarna je kindje uit te roken.
Geloof me ik kijk niemand ergens op aan, ik heb zelf ook gerookt maar nu ik gestopt ben denk ik bij mezelf nou ja zo moeilijk is het helemaal niet, als je maar wil.