Ariebombarie schreef:1+1=2 he
-moeilijke thuissituatie
-ouders die haar op dr lip zitten
-waarschijnlijk alleen negatieve aandacht
-problemen op school (het niet gaan)
en dan ontmoet ze een kerel die haar alleen maar positieve aandacht geeft etc... waarom zou ze dan weg willen uit een situatie waar ze zoveel aandacht krijgt etc?
Hehe, FIJN dat jij mij snapt. Dit bedoel ik te zeggen, alleen komt het er bij mij een beetje gaotisch uit. Die man geeft haar positieve aandacht, al dan niet correct, dat weet zij niet. Als je haar dan als zus/ouders er keihard uit probeert te trekken gaat dat niet werken, logisch dat ze dan verzet geeft en volgens jullie alleen maar buiten zichzelf gaat leven. 
verootjoo schreef:Je kúnt zo'n conclusie niet trekken. Jij weet niet hoe het er aan toe gaat bij nightlover thuis. Met haar is toch ook alles goed gekomen? Wie zegt dat ze een moeilijke thuissituatie heeft? Dat heb ik hier nog niet gelezen. Wie zegt dat ze alleen negatieve aandacht krijgt?
Nogmaals; er zijn zóveel redenen waarom ze dit zou kunnen doen...
Er word door de TS zelf gezegt dat het zeer moeilijk is bij hun thuis. Hoe zal jij reageren als je dan ineens in een warm nestje valt waar je alleen maar positieve aandacht krijgt?
Laatst bijgewerkt door Faelivrin op 22-01-07 14:32, in het totaal 1 keer bewerkt