Hopen dat je weer snel beetje de oude bent!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:wat kunnen de waardes dan verschillen per persoon. ik had gister me oma op visite. zij heeft altijd boven de 10.dat is voor haar standaard!
lovebonney schreef:er is dus nog een lange weg te gaan kwa afstellen enzo.
ik ben het nu al zat.en dan vooral die bloedsuikerwaardes meten.
Bergje schreef:Ik vind 1x per dag controleren persoonlijk erg weinig, maar dat moet natuurlijk ieder voor zich weten. Op het moment ben ik zelf nog zo panisch na mijn ziekenhuisverhaal, dat ik wel 8x per dag controleer. Ik moet natuurlijk weer goed ingesteld raken, dus het zal nog wel even zo blijven. Maar normaalgesproken controleer ik 4x per dag en soms extra i.v.m. paardrijden en andere aktiviteiten.
delerium schreef:Ik ben mogelijk ook de sigaar...
Voor een bijscholing over verpleegtechnische vaardigheden moesten we elkaars suiker prikken, ik bleef hangen bij een schamele 3.1
Een uurtje later nog een keer geprikt en het was al gestegen naar 3,4, maar omdat ik ongeveer een uur voor de eerste bepaling nog 3 boterhammen met kaas en een appel op had vonden ze wel dat ik het maar even in de gaten moest houden.
Afvallen doe ik overigens niet, integendeel. 't is meer dat ik echt continue serieus honger heb en in een noodtempo aankom.
Bergje schreef:Amulet, fijn is dat hé, die intentie. Ik denk al maaaaanden "en nu ga ik mijn bloedsuikers opschrijven". Dan doe ik het 1 dag en dan verpietert het weer. Heb het nu gepresteerd om al 5 dagen te schrijven... nu nog volhouden.
Maar, schrijven jullie allemaal je bloedsuikers netjes op? Ben ik de enige waarbij het enthousiasme tot opschrijven zo snel weer afneemt? Ik wil misschien zo'n programmaatje aanschaffen om de boel te linken naar de pc. Lijkt me net zo makkelijk en hoef ik niet te schrijven.
.