Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
thabs schreef:Ieeks ja het litteken loopt inderdaad helemaal door naar voren.
Ik heb ook een heele platte buik, heb zelfs ooit gehoord dat als je te dun bent je zelfs geen kan laten zetten??
MarjoEisla schreef:Nog over de navelpiercing wat mijn ervaring is, hij is ontstoken geweest maar nu helemaal goed!!
Ik maakte hem altijd goed schoon, daar lag het dus niet aan. Toch na het wisselen ging die ontsteken, uiteindelijk na 2 maanden pas (baal nu dat ik niet eerder ging) teruggegaan naar de piercer en die heeft hem met sterilon achtig schoongemaakt en goed doorheen gehaald (ondanks dat heeel veel mensen zeggen dat je niet met alcohol bij je navel moet komen). Sindsdien is ie rustig, pijnloos en heb ik zelfs per ongeluk uit noodzaak met paardenhanden piercing in moeten doen en zelfs toen bleef die goed.. Dus alcohol kan wel wonderen verrichten!!
Over littekens, ik denk dat je alleen een lelijk litteken hebt als je hem eruit haalt door ontsteking of uigroeïng maar als die meteen geneest zal het wel meevallen!
MarjoEisla schreef:hebben jullie btw ook dat als je hem omhoog of naar beneden duwt dat het stug aanvoelt?
Snoekiej schreef:wat bedoelen jullie met piercings afplakken?
kattie schreef:Ik heb vrijdag een Tragus piercing laten zetten... Jezus wat deed dat pijn. Al mijn vriendinnen zeiden dat ze het gewoon schieten. maar dat doen ze dus niet meer he! Auww![]()
en er mag pas naar 3 maanden iets anders in.. duurt echt lang want dat soort zweerknopje dat je nu krijgt is echt lelijk!
thabs schreef:Wat is een lelijk litteken van een navelpiercing, heeft niemand daar een foto van ofzo?
Lous schreef:Snoekiej schreef:wat bedoelen jullie met piercings afplakken?
Pleister eroverheen moeten doen ivm bijvoorbeeld werk