Truf schreef:Mn moeder heeft al gebeld, het is dus een dagopname en mag 22 juni naar de anesthesist en 4 juli gaan ze snijdenBen erg blij dat het best wel snel gaat gebeuren, kan k me er ook niet over op gaan naaien.
To be continued....
Zo dat zijn berichten

Maar bij mij was het ook een dag opname, en dat verstaan ze hier onder ook 1 nacht blijven overnachten voor eventueel heftige bloedingen ect.. bij jou ook of wordt je s'ochtends geopereerd en savonds weer naar huis??
En bezoek lang die anesthesist vond ik meer dan onzin, je moet lijst in vullen die kijkt hij dan na, vraagt dan nog wat sport je ook wel en nog 2 van zulke vragen en toen was het klaar

Tip: als je geopereerd bent en je voelt wat in je keel na die tijd, niet door slikken. Het kan wezen dat wat bloed in je keel loopt, spuug dit uit anders wordt je misselijk

En probeer goed te drinken in het ziekenhuis, want als je als eerste plast of gauw plast is dat een goed teken

Ik was als 1 van de laatste geopereerd op de zaal, en plaste als eerste en dat was een goed teken zeiden ze en al mooi vlot maarja hoe dat zit weet ik ook inet..
Als je zelf nog meer vragen hebt hoe zo operatie van te voren gaat voordat je naar de zaal wordt gebracht mag je vragen hoor.. vertel het graag maar anders wordt verhaal nu te lang haha