Dan lig ik in bed, en dan maak ik mezelf misselijk door echt aan al die keren dat ik het heb zien liggen of geroken of heb gehoord te denken en dan kan ik zo spugen, maar gélukkig gebeurd dat niet altijd.
Ik wilde dus stewardess worden, vind vliegen echt heel leuk, maar ik heb nog maar 1x in een vliegtuig gezeten en uitgerekend gaat er een meisje naast mij spugen! Ik had gelukkig muziek in mn oren dus ik merkte t eerst niet totdat ik naar links keek!
Maar ik durf dat gewoon niet omdat er best vaak mensen spugen in het vliegtuig.Nu heb ik maar een andere opleiding gekozen wat ik echt jamemr vind..
Ben er toevallig net voor naar de dokter geweest, maar die kon niets vinden.
alleen me vriend wil dus op vakantie naar het buitenland met het vliegtuig, maar dat kan ik niet. Ik zal misschien nooit kunnen vliegen. dat vind ik heel erg want het lijkt me heel leuk. iemand tips daarvoor? vliegen jullie wel gewoon?
ik probeer wel in het liegtuig naast mensen te zitten die ik ken,zodat ik zeker weet dat er niemand naast mij reisziek wordt
. Dat was echt zoo stom van ze! Ik begon echt te trillen en had t gewoon koud! En mn moeder zei echt zo dat ik me eigen zo aanstel! 
)
grr.