Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lore schreef:amaai, jij blijft nog maar geduldig en aanklooien, ikzelf was al heel snel bij de dokter geweest, k zou die onzekerheid niet moeten weten zenne. Wie weet wat scheelt er anders, daar wil je toch zo snel mogelijk bij zijn.
tinkert_tje schreef:lore schreef:amaai, jij blijft nog maar geduldig en aanklooien, ikzelf was al heel snel bij de dokter geweest, k zou die onzekerheid niet moeten weten zenne. Wie weet wat scheelt er anders, daar wil je toch zo snel mogelijk bij zijn.
als je twee dagen overtijd bent snap ik niet waar je je druk om maakt
DaisyH schreef:nee Thaollat ik woon nog niet samen, als het goed is volgend jaar zomer maar dat is nog zo ver weg.
@Baukie; nee ben niet gerust gesteld, voel me nog steeds vaak misselijk..
Renske_ schreef:gewoon naar de huisarts gaan, zeggen dat je overtijd bent en hij doet dan een test, wordt gewoon vergoed door je verzekering
Anna-Jelly schreef:Renske_ schreef:gewoon naar de huisarts gaan, zeggen dat je overtijd bent en hij doet dan een test, wordt gewoon vergoed door je verzekering
Een bloedtest misschien wel, maar een gewone zwangerschapstest bij de huisarts moet je toch ook écht zelf betalen. Ze werken hetzelfde als die je bij de kruidvat of etos kan kopen alleen zijn nog net een paar eurotjes duurder
DaisyH schreef:erg verschillende reacties moet ik zeggen... hmm...
btw, ik ben ook maar 2 en een halve dag ongeveer ongesteld geweest..