Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Medousa schreef:Tja, ik heb naar mijn idee nog veel meer geprobeerd, maar weet het niet allemaal meer, als je nog wat wil vragen, kom maar op
india schreef:ik heb de diana pil gebruikt en na 4 weken was alles weer normaal
Miiej schreef:ikke
het is van de dokter
en het werk goddelijk
het heet : clindamycine hcl 1% opl fna
vraag me niet wat voor naam
Medousa schreef:Momentje ik zal het even opzoeken nog voor je
Klik hier voor de goede link
En juist geen zeep, zeep is heel slecht voor puistjes.
develwife schreef:Voor puistjes is het belangrijk om ze schoon/bacterie vrij te houden. Ga er met een klein beetje alcohol over (bijv. ecinacea force op keukenrolpapier) en maak daar je puistjes/gezicht mee schoon.
Dit is een tip tegen puistje. Hij komt oorspronkelijk van mijn oma die als non in het klooster zat. Werkt voornamelijk bij steenpuisten maar ook bij gewone puistjes. Het klinkt misschien raar maar je moet een aardappel schillen, door midden snijden en die in je broekzak stoppen (overdag) en onder je kussen leggen (s\'nachts). Veel mensen lachen je uit als je dit vertelt maar tot nu toe werkt het bijna altijd. Voor de gein moet je de andere helft van de aardappel maar op een ander donker plekje leggen, bijv. in je klerenkast en na een paar dagen de twee aardappels met elkaar vergelijken.
Groetjes
Caprice14 schreef:india schreef:ik heb de diana pil gebruikt en na 4 weken was alles weer normaal
ik gebruik de diana pil ook en kan je gewoon garanderen dat het helpt! zelf heb ik erg veel last van puistjes en mee-eters en sinds ik het gebruik werd het veel minder. in mijn gezicht haast geen puistjes meer en op mijn schouders is het ook veel minder geworden.
de diana pil kan ik dus echt aanraden.
WildWings schreef:
Ik gebruik dat kreng nu 3 maanden en bij mij werkt het helaas tot nu toe helemaal niets..
Invisible schreef:Ja je kunt benzoylperoxide vrij verkrijgen.
5% of de 10%
Neem gewoon de merkloze die is veel goedkoper
mijn 5% was maar 2,95
pas wel op dat het vlekken maakt op je kleding