Keelpijn.
Rond deze tijd een slecht teken, ik ben heel erg vatbaar voor met name bronchitis, soms keelontsteking. Rond deze tijd kreeg ik altijd eerst keelpijn en dan word ik vanzelf steeds erger en erger verkouden, voor ik het weet zit ik weer met het bekende riedeltje; Doodziek, antiobioticumkuren, bergen vitamine C en flinke koorts. Geen zin in
School. Veel, veel huiswerk. Hopen dat ik niet ziek wordt, want een achterstand kan ik nu niet gebruiken.
Poesje. Van stal meegenomen, begint nu aan de derde antiobioticum kuur hiervoor. De eerste sloeg sowieso niet aan, teruggegaan, nu 2 dagen gestopt en het groene snot komt der neus uitlopen, ze slaapt veel en is ontzettend duf de rest van de dag. We (ma en ik) zijn een beetje bang dat het chronisch is, en dan hebben we een probleem. We hebben nog een hond en een kat, beide vatbaar dus, in principe voor de eerste periode geen probleem, ze verblijft namelijk op mijn kamer boven en de beestenbende is beneden. Maarja, om nou voor altijd op mijn kamer te zitten... Daarbij is wegdoen ook weer zo vreselijk. En terug naar stal overleeft ze niet. Ze was daar al zo zwak en die katten doen het daar op bijna niets (zijn niet van mij).