Waar zit jij nu mee?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

letziforevr

Re: Waar zit jij nu mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 14:56

dat is dinsdag een operatie gehad heb en ik pijn heb en dat ik zo naar het ziekenhuis moet en zenuwachtig ben!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 15:00

ik zit ermee dst mijn nieuwste aanwinst nu een wond op zijn voorbeen heeft welke ontstoken is, en dat een vriend van mij zich niet aan zijn afspraken houd en dat het zo warm is en dat ik maandag moet stage lopen en al om 7 uur moet beginnen!

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 15:03

Dat ik vorig jaar de ziekte van pfeiffer heb gehad, dat ik daardoor 3 maanden niet op school heb kunnen zijn, dat mijn klasgenoten vinden dat ik me aanstelde, en dat ik toch over ben gegaan naar 5VWO, en nu dus redelijk hard moet werken om mijn achterstand van vorig jaar in te halen, terwijl ik nogsteeds redelijk moe ben soms.. Verdrietig

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 17:28

Dat onzer kater Doerak zijn maatje moet missen omdat deze de bank onder pieste.. (terug naar zn oude huis) En Doerak tegen de verwachtingen in niet alleen kan/wil zijn.. en nu wel een krolse poes lijkt, 24/7

En ik daarom een kat er bij moet zoeken.. maar dat die errrrrug duur zijn.. (en als ik ergens heen ga ik er waarschijnlijk 4 mee wil nemen ipv 1 Nagelbijten / Gniffelen

JettYSletty

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 17:40

Dat een klasgenoot van mij; Yorick, eergister een ernstig ongeluk heeft ghad met sooter.. Hijs tegen de boom gereden en had een gescheurde lever-gaatje in de slagader en moest terplekke gereanimeerd worden!!
Het is woensdag tegen de avond aan gebeurd en we hoorde het gistermorgen op school dat het net kantje boord was. En hij heeft ook in kritieketoestand gelegen, ma sinds gister middag is het stabiel. Hij heeft ook nog eens een herstelperiode van 3-6mnden. Dan schrik je wel ff als je het hoort sterker nog je voelt je eg klote daardoor.. Heel raar gevoel geeft het als je doorhebt dat je bijna iemand die je mag verloren hebt.

JettYSletty

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 17:42

stinkmodder?:'D

Myrtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 17:56

Ik zit ermee dat ik vanavond een feest heb(tot 5uur ofzo) en dat ik morgen were om 11uur op stal moet zijn Bloos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 17:58

JettYSletty schreef:
stinkmodder?:'D

Boktcensuur Knipoog

En ik zit ermee, dat ik doodmoe ben en nog vanalles moet doen Scheve mond

SHALALA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 18:00

Ik zit ermee dat ik zo ontzettend moe ben de laatste tijd...

En dat ik morgen een clinic moet rijden maar ik eigenlijk niet durf maar aan de andere kant zooooo gaaf vind....

kimberley12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 18:20

Ik zit er nu erg mee, dat mijn vriend gisteren onze relatie
heeft uitgemaakt na 18 maanden. Heb dr veel pijn en verdriet
van. Huilen

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 21:32

dat me ouders veel te beschermend zijn! ik mag gewoon weinig van ze.. als het donker is mag ik niet eens echt naar buiten ofzo :S

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 21:34

Trichotillomanie.. heb het al 2 en half jaar, maar het gaat nu eindelijk iets beter Lachen
Heb er echt de pest aan, ik heb het juist zo naar mijn zin op school met me vrienden enzo.. maar dit belemmert me echt gigantisch.

di_Segno

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 21:40

Ik zit ermee dat.... ik bij een grand cafe werk bij een paardensportbedrijf.... en dat ik niet meer mag van mijn ouders, omdat ze het teveel vinden Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 21:48

Keelpijn.
Rond deze tijd een slecht teken, ik ben heel erg vatbaar voor met name bronchitis, soms keelontsteking. Rond deze tijd kreeg ik altijd eerst keelpijn en dan word ik vanzelf steeds erger en erger verkouden, voor ik het weet zit ik weer met het bekende riedeltje; Doodziek, antiobioticumkuren, bergen vitamine C en flinke koorts. Geen zin in Gaaaap
School. Veel, veel huiswerk. Hopen dat ik niet ziek wordt, want een achterstand kan ik nu niet gebruiken.
Poesje. Van stal meegenomen, begint nu aan de derde antiobioticum kuur hiervoor. De eerste sloeg sowieso niet aan, teruggegaan, nu 2 dagen gestopt en het groene snot komt der neus uitlopen, ze slaapt veel en is ontzettend duf de rest van de dag. We (ma en ik) zijn een beetje bang dat het chronisch is, en dan hebben we een probleem. We hebben nog een hond en een kat, beide vatbaar dus, in principe voor de eerste periode geen probleem, ze verblijft namelijk op mijn kamer boven en de beestenbende is beneden. Maarja, om nou voor altijd op mijn kamer te zitten... Daarbij is wegdoen ook weer zo vreselijk. En terug naar stal overleeft ze niet. Ze was daar al zo zwak en die katten doen het daar op bijna niets (zijn niet van mij).

Jasmijn_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 23:42

Ik zit ermee dat ik ten eerste een grote pijnlijke plek op mijn been heb (van het schuren aan de singel, toen m'n paard der in galop vandoor ging).
Dan moet ik morgen ook nog eens een hele dag werken waar ik erg tegenop zie.
Had heel veel dingen om naar uit te kijken, en die gaan allemaal niet meer door.. wordt je ook niet echt vrolijker van.
En dan als laatste nog dat verschrikkelijke huiswerk..pff houd het nou nooit op.

Djaleesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 23:44

Ik zit ermee dat ik zondag heel vroeg op moet staan, ga namelijk met vriendin mee op concour en ik dus bang ben dat ik door mn wekker heen slaap! Hoop het zo niet!

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 00:09

dat ik gek word van die steken in mijn buik. Clown

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 00:15

Ik zit ermee dat ik zóóó weinig tijd heb voor mijn lieve paardje.
En dat het met een vriendin van me heel slecht gaat.
En dat mijn rug nog stééds zeer doet. Sigaar

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 09:37

Zit ermee dat een vriend zo bagger weinig van zich laat horen dat ik gewoon kwaad word erom. En ik weet dat ik dat niet moet doen want het helpt toch niet. Maar 't is schijtirritant.

Djaleesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 21:13

Ik zit ermee dat ik ziek ben.. en er echt niet vrolijk op word en dat ik minder met belangrijke mensen omga en ik dat echt jammer vind!En dat vriendin van me zicht naar voelt over iets.

Just_Crazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 21:23

dat ik zwaar geirriteerd ben en niet kan wachten tot ik het huis uit ben ofzo want kan helemaal me ding niet doen hier in huis ik haat school en heb mropgen pw en ben half ziek amar wil niet naar bed en slaap de laatste tijd heel moeilijk en ben chagerijnig..
LATEERR

Francien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 21:27

Ik zit met:
-Het probleem met mijn verzorgpony lees hier: viewtopic.php?f=100&t=640649&start=0
-School, ik moet een 3.8 voor wiskunde ophalen. Jullie denken vast dat is niet zo erg. Maar vorig jaar had ik alleen maar 8, 9 en tienen.
-Ik moet morgen zingen met muziek Boos!

caat_eve

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 21:28

Ben zunuwachtig voor subli cub dit weekend Ja

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 21:36

ik zit ermee dat mijn vader me vorige week totaal verrot heeft gescholden, dat alles mis gaat, en dat ik zo verschrikkelijk mn best doe om alles goed te doen, maar dat het gewoon niet gaat.

zo dat is er uit! lucht toch wel een beetje op.

_Madelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 22:00

Dat ik zo verschrikkelijk slecht slaap de laatste tijd, en dat ik voel dat er iets is met een vriendin van me maar zij zegt van niet. Scheve mond