Hij is 29 en ik 15.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

jeanie

Re: Hij is 29 en ik 15.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 14:02

Als een vent van 29 een meisje van 15 iedere dag wilt neuken is het gewoon een pedesexueel.......en strafbaar.
Ik zou hem kielhalen als moeder zijnde.

meisje1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-06 14:03

Hoi,
Ik ben er weer, ik zal alles even uitleggen.
Ik heb vandaag weer seks gehad, en ik heb er spijt van.
Ik was er totaal niet met mijn gedachten bij, ik bleef er maar aan denken wat jullie hier schreven op bokt..
Hij begon me wat te strelen en voor ik het wist waren we alletwee alweer uit de kleren. Ik ben toen wel verder gegaan, maar had eigenlijk niet veel zin, ik heb hem toen nog niks verteld waar ik mee zat. Toen hij in me kwam deed het echt heel zeer, ik heb nog nooit pijn gehad tijdens seks, zelfs ze eerste keer viel het mee. Maar nu deed het echt pijn. Ik heb hem even door laten gaan, misschien dat het later minder werd, maar het bleef pijn doen. Later heb ik gezegd dat hij moest stoppen. Ik was totaal niet ontspannen, er totaal niet bij met mijn gedachten. Hij stopte gelijk en vroeg wat er aan de hand was. Ik heb hem het hele verhaal verteld waar ik mee zat. Hij begreep het gelijk, hij ving het goed op. We hebben een tijdje zitten praten, en hij vroeg hoe we dit verder gingen doen.. Ik weet het echt niet, ik kon echt niet beslissen hoe we het verder gingen doen. Ik heb hem nog gevraagd of hij wel echt van me hield, dat deed ie nog wel, daar hoefde ik me geen zorgen over te maken.
Ik wil hem graag bij me houden, maar ik ben bang voor de buitenwereld. Mijn vriendinnen zullen eerst wel schrikken, maar die zullen het later goed opvangen. Maar mijn ouders, ik denk dat ze boos worden en aangifte gaan doen.
Ik snap zelf ook dat dit niet goed is en dat ik er eigenlijk het beste mee kan stoppen, maar ik vind het echt moeilijk.

jeanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 14:05

Je bent 15 jr geniet van je jong zijn lekker kl*te met jongens van eigen leeftijd.iemand van 29 is met hele andere dingen bezig als het goed is.

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 14:05

Als hij echt zoveel respect voor je heeft, dan gaat hij vandaag nog naar je ouders toe, als een echte volwassen vent moet hij de confrontatie aangaan.

meisje1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-06 14:08

tienus63 schreef:
Als hij echt zoveel respect voor je heeft, dan gaat hij vandaag nog naar je ouders toe, als een echte volwassen vent moet hij de confrontatie aangaan.

Hij vroeg ook of hij mee moest naar mijn ouders, maar ik heb gezegd dat ik nog even wil wachten. Ik wil eerst een keuze maken.

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 14:09

Ik sluit me hélemaal bij dees aan, dit ís geen gezonde situatie!!
Wil je hier wel mee doorgaan...dan raad ik je aan om sowieso met je ouders erover te praten en ze dan ook een keer kennis te laten maken....hiermee weet hij ook direct dat jij nog onder toezicht van je ouders staat en hij dus sowieso geen vrijspel heeft!
Maar ik zou iig niet zó doorgaan als je nu gaat, uiteindelijk heb je grote kans dat het je kapotmaakt!!
Suc6 met je beslissing!!

daffene

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 14:09

jeanie schreef:
Als een vent van 29 een meisje van 15 iedere dag wilt fiets is het gewoon een pedesexueel.......en strafbaar.
Ik zou hem kielhalen als moeder zijnde.

Efebofilie is de seksuele voorkeur van een volwassene voor pubers. Ongeveer vanaf twaalf jaar houdt de psychiatrische grens van pedofilie op en begint efebofilie. De seksuele voorkeur voor rijpende meisjes of maagden wordt ook wel parthenofilie genoemd. Voorwaarde is dat degene met deze voorkeur zelf duidelijk de adolescentie ontstegen is; hij of zij moet tenminste midden twintig zijn. Efebofilie is evenals pedofilie een parafilie; of het ook een psychische aandoening betreft staat niet geheel vast.

Over het algemeen wordt efebofilie evenals pedofilie maatschappelijk afgekeurd, maar dat is in mindere mate het geval dan bij pedofilie.

De Nederlandse wet schrijft bij geslachtsverkeer met kinderen van twaalf tot zestien jaar aanzienlijk lagere straffen voor, en de rechter moet in elk geval zelf beslissen of de oudere partner strafbaar is (dit is bijvoorbeeld niet het geval als een puber een wat oudere vriend(in) heeft).

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 14:12

meisje1 schreef:
Ik was er totaal niet met mijn gedachten bij, ik bleef er maar aan denken wat jullie hier schreven op bokt..
Hij begon me wat te strelen en voor ik het wist waren we alletwee alweer uit de kleren. Ik ben toen wel verder gegaan, maar had eigenlijk niet veel zin, ik heb hem toen nog niks verteld waar ik mee zat. Toen hij in me kwam deed het echt heel zeer, ik heb nog nooit pijn gehad tijdens seks, zelfs ze eerste keer viel het mee. Maar nu deed het echt pijn. Ik heb hem even door laten gaan, misschien dat het later minder werd, maar het bleef pijn doen. Later heb ik gezegd dat hij moest stoppen.

Hier heb ik een beetje moeite mee.
Als hij echt van je houdt en niet alleen op zijn eigen seksuele pleziertjes uit is, was hij niet doorgegaan als het pijn doet als hij bij je binnengaat!

jeanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 14:12

Dank je voor je nuancering maar blijft voor mij een ongezonde toestand en als ouder onaceptabel.

_Rijkie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 14:18

Wendy schreef:
meisje1 schreef:
Hij begon me wat te strelen en voor ik het wist waren we alletwee alweer uit de kleren. Ik ben toen wel verder gegaan, maar had eigenlijk niet veel zin, ik heb hem toen nog niks verteld waar ik mee zat. Toen hij in me kwam deed het echt heel zeer, ik heb nog nooit pijn gehad tijdens seks, zelfs ze eerste keer viel het mee. Maar nu deed het echt pijn. Ik heb hem even door laten gaan, misschien dat het later minder werd, maar het bleef pijn doen. Later heb ik gezegd dat hij moest stoppen.

Hier heb ik een beetje moeite mee.
Als hij echt van je houdt en niet alleen op zijn eigen seksuele pleziertjes uit is, was hij niet doorgegaan als het pijn doet als hij bij je binnengaat!

Vogens mij heeft ze pas later veteld dat ze pijn had.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 14:19

Euhm, dat merk je toch als je met je partner bezig bent. Als je al niet doorhebt dat ze er niet bij is met haar gedachten en je haar ook nog pijn doet... Nagelbijten / Gniffelen

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 14:20

Dat hoef je als het goed is niet te vertellen, dat merkt hij toch ook wel als hij er bijna niet in komt?

_Rijkie_

faye schreef:
Euhm, dat merk je toch als je met je partner bezig bent. Als je al niet doorhebt dat ze er niet bij is met haar gedachten en je haar ook nog pijn doet... Nagelbijten / Gniffelen

Ja dat zou eigenlijk wel zo moeten zijn, maarja....

jeanie

faye schreef:

Je haalt de woorden uit mijn mond Faye Knipoog Dan ben je idd een boerenpummel als je dat niet door hebt.

Bestek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 14:21

Dees schreef:

Dit soort redenatie kan ik wel misselijk van worden.

De wet is er om juist dit soort dingen te voorkomen/aftestraffen.
Het mag niet omdat hier hele andere dingen aan de orde zijn dan 'de grote liefde'.

Een 15 jarig meisje dat seks heeft met een oudere vriend is niet op zoek naar verkering en huisje-boompje-beestje-kindje, maar die heeft behoefte aan een vaderfiguur. Die is op zoek naar bevestiging van een volwassen man om zelf in haar zelfvertrouwen te groeien.
Voordat we nu weer de roze wolken erbij halen, bovenstaande is wetenschappelijk bewezen.

Een 29-jarige vent is gewoon ordinair op zoek naar seks en is klaarblijkelijk niet volwassen genoeg om met een gelijkwaardige partner zijn weg te vinden. Een gezonde volwassen vent met een fatsoenlijke opvoeding en een reeel stel normen en waarden haalt zijn neus op voor een 15 jarig dametje.

Dus: hij is niet gezond en zij doet mee omdat ze zijn aandacht aanziet voor echte liefde.
Het is niet meer dan absoluut terecht dat die illegaal is en strafbaar.

Op 15 jaar oud komt er geen liefde voorbij. Alleen maar lust.

en voor degenen die zich nu genoopt voelen mij in het ongelijk te stellen omdat hun liefde wel vorobij kwam toen ze toevallig 15 jaar oud waren en nu dik 38 zijn met 3 kinderen en een vast inkomen...: reageer in het belang van dit kind, de tijden zijn inmiddels veranderd

Ik voel mij geroepen om ieder argument dat jij aanhaalt snoeihard onderuit te trappen.
En waarom: Ik ben 16 en mijn vriend 25, en het relatieperspectief dat jij hier beschrijft is, netjes uitgedrukt, erg kortzichtig.

Ik ben ook 'minderjarig.' Mijn vriend 'meerderjarig'. Ik kom uit een stabiel gezin, mijn ouders zijn niet gescheiden en ik heb een erg goede band met mijn vader. Ik zou op zoek zijn naar [wetenschappelijk bewezen?] een vaderfiguur? Ammehoela. Ik ben net zo hard op zoek naar een vervangend vaderfiguur als mijn vriend naar huisje-boompje-beestje. Bij zulke situaties kun je niet op algemene onderzoeken afgaan, iedere situatie is anders. Mijn vriend begint morgen aan een nieuwe studie, ik zit in mijn eindexamenjaar. Wat dat betreft is er maar 1 jaar verschil. En qua maatschappelijke- en mensenkennis ben ik ook niet op mijn achterhoofd gevallen. Dus alleen al wat dat betreft matcht het prima tussen ons.

Daarna zeg jij dat een gezonde volwassen vent van 29 met een fatsoenlijke opvoeding en een reeel stel normen en waarden zijn neus ophaalt voor een 15-jarig dametje. Dus deze man heeft, alleen vanwege zijn relatievoorkeur geen goede opvoeding genoten? Erg kortzichtig. Ik raad je aan om naar mensen te kijken, niet naar nummertjes zoals leeftijd danwel geboortejaar.

Op 15 jaar oud komt er geen liefde voorbij. Alleen maar lust.

Ik ben anders mijn hele 14e levensjaar in de roze wolken geweest, waar liefde het overduidelijk won van lust.

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 14:21

komt PM aan

jeanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 14:25

16 en 24 is echt wat anders als 15 en 29 Nors opkijken

Bestek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 14:27

Klopt Jeanie, maar toch vind ik de redenatie van Dees een beetje belachelijk. Des te meer omdat ik hem zelf ook wel eens naar mijn kop heb geslingerd gekregen. En er staan ook dingen in die vrijwel niet kloppen, zoals het 'feit' dat 15-jarigen geen liefde kennen. Ohjawel hoor.

jeanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 14:30

Weet je ik kan mij er gewoon boos over maken als jeugdhulpverlener heb ik met heel wat meiden te maken die juist een uitvlucht zoeken bij oudere gasten en niet door hebben hoe ze misbruikt worden.
Zelfs hier bij mij in de flat een vent van 33 met een meisje van 15 echt ziek om te zien en haar moeder vindt het allemaal wel best.
Is ze van haar kind af echt om te Misselijk .

En het klopt iedere situatie is anders maar de grote gemene deler daar ben ik het wel met Dees eens.Ik heb teveel gezien.......
Wil niet zeggen dat jou situatie anders is Knipoog

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 14:31

Dieuwke1989 schreef:
Ik ben ook 'minderjarig.' Mijn vriend 'meerderjarig'. Ik kom uit een stabiel gezin, mijn ouders zijn niet gescheiden en ik heb een erg goede band met mijn vader. Ik zou op zoek zijn naar [wetenschappelijk bewezen?] een vaderfiguur? Ammehoela. Ik ben net zo hard op zoek naar een vervangend vaderfiguur als mijn vriend naar huisje-boompje-beestje. Bij zulke situaties kun je niet op algemene onderzoeken afgaan, iedere situatie is anders.

Tsja, je kunt het niet leuk vinden, en de meesten zullen het glashard ontkennen, maar juist dit soort onderzoeken zijn erg nuttig. De conclusies gaan op voor een ruime meerderheid van de situaties.
Betekent niet dat het altijd allemaal fout moet gaan, misschien is een jong meisje in eerste instantie wel onbewust op zoek naar een vaderfiguur en is ze pas in tweede instantie aangetrokken tot de persoon zelf en gaat het wél goed.

Jouw situatie is ook nogal anders dan die van de TS

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 14:33

@Jeanie,
heb jij nog tips voor TS als het doemscenario wat de meesten hier voor ogen hebben inderdaad de harde werkelijkheid is?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 14:37

ik kan in dit geval echt nog niet over houden van spreken: houden van moet groeien, dat gaat in over 1 nacht ijs.

jeanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 14:40

Weet je ik vind het sneu dat zo'n meisje ontmaagd wordt door een oudere kerel is volstrekt ongelijkwaardig qua machtsverhoudingen.
Ze durft in eerste instantie geen nee te zeggen anders ga je niet sexen met pijn. Hij gaat gewoon door en voelt het niet aan.
Wel tegen haar zeggen dat hij van haar houdt Gestoord .

sexualiteit ontdekken hoort leuk te zijn met leeftijdsgenoten ervaringen zijn dan ongeveer hetzelfde en gelijkwaardig.
Tips voor het meisje is zoek leeftijdsgenoten op en dumpen die vent.Niet meer langs gaan maar zoals veel pubers dat doen uitmaken via sms je klinkt l*llig maar ze is niet tegen hem bestand irl.

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 14:41

Echt na het laatste stukje,(van de ts) denk ik alleen maar. Meid welk boek heb jij gelezen. Verdrietig
**zie mijn voorgaande stukje, blz.5 Dat is mijn mening.**

Nog een tip, laat je vriend dit topic lezen, mischien worden er ogen geopent Cool

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 14:41

Puff mijn bek valt open, en inderdaad Jeanie je kunt er aardig boos om worden maar het helpt niet, want inderdaad ze hebben behoefte aan een oudere persoon en zien niet dat ze misbruikt worden.
Tegen de TS wil ik zeggen stop ermee, dit is geen gezonde relatie.
Als ik nou naar mijn zoon kijk met zijn meisje beide 16 en op onderzoek uit daar heb je de leeftijd voor.
Geniet van deze mooie leeftijd, en dat doe je niet met een man die (bijna) je vader had kunnen zijn.
Ookal lijkt het zo mooi laat je niet van door hem inpakken.
Heel veel sterkte toegewenst.