Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tienus63 schreef:Als hij echt zoveel respect voor je heeft, dan gaat hij vandaag nog naar je ouders toe, als een echte volwassen vent moet hij de confrontatie aangaan.
jeanie schreef:Als een vent van 29 een meisje van 15 iedere dag wilt fiets is het gewoon een pedesexueel.......en strafbaar.
Ik zou hem kielhalen als moeder zijnde.
meisje1 schreef:Ik was er totaal niet met mijn gedachten bij, ik bleef er maar aan denken wat jullie hier schreven op bokt..
Hij begon me wat te strelen en voor ik het wist waren we alletwee alweer uit de kleren. Ik ben toen wel verder gegaan, maar had eigenlijk niet veel zin, ik heb hem toen nog niks verteld waar ik mee zat. Toen hij in me kwam deed het echt heel zeer, ik heb nog nooit pijn gehad tijdens seks, zelfs ze eerste keer viel het mee. Maar nu deed het echt pijn. Ik heb hem even door laten gaan, misschien dat het later minder werd, maar het bleef pijn doen. Later heb ik gezegd dat hij moest stoppen.
Wendy schreef:meisje1 schreef:Ik was er totaal niet met mijn gedachten bij, ik bleef er maar aan denken wat jullie hier schreven op bokt..
Hij begon me wat te strelen en voor ik het wist waren we alletwee alweer uit de kleren. Ik ben toen wel verder gegaan, maar had eigenlijk niet veel zin, ik heb hem toen nog niks verteld waar ik mee zat. Toen hij in me kwam deed het echt heel zeer, ik heb nog nooit pijn gehad tijdens seks, zelfs ze eerste keer viel het mee. Maar nu deed het echt pijn. Ik heb hem even door laten gaan, misschien dat het later minder werd, maar het bleef pijn doen. Later heb ik gezegd dat hij moest stoppen.
Hier heb ik een beetje moeite mee.
Als hij echt van je houdt en niet alleen op zijn eigen seksuele pleziertjes uit is, was hij niet doorgegaan als het pijn doet als hij bij je binnengaat!
faye schreef:Euhm, dat merk je toch als je met je partner bezig bent. Als je al niet doorhebt dat ze er niet bij is met haar gedachten en je haar ook nog pijn doet...
faye schreef:Euhm, dat merk je toch als je met je partner bezig bent. Als je al niet doorhebt dat ze er niet bij is met haar gedachten en je haar ook nog pijn doet...
Dees schreef:
Dit soort redenatie kan ik wel misselijk van worden.
De wet is er om juist dit soort dingen te voorkomen/aftestraffen.
Het mag niet omdat hier hele andere dingen aan de orde zijn dan 'de grote liefde'.
Een 15 jarig meisje dat seks heeft met een oudere vriend is niet op zoek naar verkering en huisje-boompje-beestje-kindje, maar die heeft behoefte aan een vaderfiguur. Die is op zoek naar bevestiging van een volwassen man om zelf in haar zelfvertrouwen te groeien.
Voordat we nu weer de roze wolken erbij halen, bovenstaande is wetenschappelijk bewezen.
Een 29-jarige vent is gewoon ordinair op zoek naar seks en is klaarblijkelijk niet volwassen genoeg om met een gelijkwaardige partner zijn weg te vinden. Een gezonde volwassen vent met een fatsoenlijke opvoeding en een reeel stel normen en waarden haalt zijn neus op voor een 15 jarig dametje.
Dus: hij is niet gezond en zij doet mee omdat ze zijn aandacht aanziet voor echte liefde.
Het is niet meer dan absoluut terecht dat die illegaal is en strafbaar.
Op 15 jaar oud komt er geen liefde voorbij. Alleen maar lust.
en voor degenen die zich nu genoopt voelen mij in het ongelijk te stellen omdat hun liefde wel vorobij kwam toen ze toevallig 15 jaar oud waren en nu dik 38 zijn met 3 kinderen en een vast inkomen...: reageer in het belang van dit kind, de tijden zijn inmiddels veranderd
Dieuwke1989 schreef:Ik ben ook 'minderjarig.' Mijn vriend 'meerderjarig'. Ik kom uit een stabiel gezin, mijn ouders zijn niet gescheiden en ik heb een erg goede band met mijn vader. Ik zou op zoek zijn naar [wetenschappelijk bewezen?] een vaderfiguur? Ammehoela. Ik ben net zo hard op zoek naar een vervangend vaderfiguur als mijn vriend naar huisje-boompje-beestje. Bij zulke situaties kun je niet op algemene onderzoeken afgaan, iedere situatie is anders.