Toen ik in 4havo in Londen in een gastgezin zat had een vriendin van mij haar tampon ook doorgespoeld.. 3 keer raden, de wc was daardoor dus verstopt. Ga dat maar eens goedpraten in het engels.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
StOoRzEnDeR schreef:wel grappig dat sommige mensen het vies vinden om ze door te spoelen en dat andere mensen het vies vinden om ze weg te gooien best maf hé
Apollo schreef:StOoRzEnDeR schreef:wel grappig dat sommige mensen het vies vinden om ze door te spoelen en dat andere mensen het vies vinden om ze weg te gooien best maf hé
hahaha ja inderdaad, ik snap dan ook niet wat er vies is aan doorspoelen. je haalt die tampon eruit en gooit hem in de wc...weg issie...ik vind het juist 'vieser' om hem in een papiertje te moeten wikkelen en dan zo'n nat geval in de prullenbak te gooien. En zolang ik nog geen verstopte wc heb door het doorspoelen van tampons zal ik het ook blijven doen
Apollo schreef:En zolang ik nog geen verstopte wc heb door het doorspoelen van tampons zal ik het ook blijven doen
Suusiej schreef:Ah joh, een drol is 5x groter. gewoon doorspoelen
gollempje schreef:ik spoel ze meestal door in een openbaar toilet, thuis niet!
Suusiej schreef:Ah joh, een drol is 5x groter. gewoon doorspoelen
StOoRzEnDeR schreef:*ziet enge beelden van zichzelf door huis wandelend met een tampon in een boterhamzakje*
tja aan mijn verbeelding kan ik niks doen hoor