Tampons doortrekken?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Phrono

Re: Tampons doortrekken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 12:29

In een papiertje rollen en in de prullenbak.
Toen ik in 4havo in Londen in een gastgezin zat had een vriendin van mij haar tampon ook doorgespoeld.. 3 keer raden, de wc was daardoor dus verstopt. Ga dat maar eens goedpraten in het engels. Clown

Christah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 12:39

Spoel ze gewoon door als er geen fatsoenlijk prullenbakje is!

Verder gewoon in papiertje rollen en in prullenbakje. Lachen

Apollo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 12:01

Ik gooide ze in het begin altijd weg, maar toen zei mijn moeder 'dat ik ze maar gewoon door de wc moest spoelen'. Dus dat doe ik nu ook altijd en we hebben er nog nooit problemen mee gehad...
Dat je maandverband niet mag doorspoelen vind ik wel heel logisch; daar zit nog een heel lapje plastic aan wat eerder voor verstapping zal zorgen dan een 'kanonnetje watjes-achtig iets'..

roomsoes17

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 12:03

haha bij me m'n ouders in huis is de wc al verstopt geraakt door die dinge Tong uitsteken
en jah t ligt aan de soort buis die je hebt... afvoerbuis dn Tong uitsteken

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 12:04

ik spoel ze ook gewoon door hoor Bloos

Chessiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 12:14

Ik gooi ze netjes is een prullebakje!
Die word toch vaak genoeg geleegd! En bij andere mensen gooi ik ze ook netjes weg.. Heb er nog nooit 1 doorgespoeld..
Ik doe er een wc papiertje omheen, en dan netjes weggooie! Geen zin in verstoppinge!

TouchAndGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 12:15

En dan blijft de tampon hangen en dan moet je hem weer uit de plee weg halen.. *IEWHL*
haha Haha!

Nee, k ben lid van de doe-der-wc-papier-om-heen-en-gooi-em-in-de-prullebak-club. Go jij! Go jij!
Ik gooi em echt never in de wcpot dat vind k echt té goor!!

StOoRzEnDeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 22:55

wel grappig dat sommige mensen het vies vinden om ze door te spoelen en dat andere mensen het vies vinden om ze weg te gooien best maf hé

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 00:31

Die dingen zijn niet om door te spoelen, doe ik dan ook niet.
Rol ze liever in een halve rol wc papier om er vervolgens mee naar de prullenbak te lopen dan dat ik een verstopping veroorzaak.. Lips are sealed

ikke24

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 20:08

Ik heb net even aan mijn vader gevraagd en die was vroeger loodgieter: Tampons, maandverband en keukenrol zijn de meest voorkomende oorzaken van verstopingen in wc's Knipoog

Apollo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 21:15

StOoRzEnDeR schreef:
wel grappig dat sommige mensen het vies vinden om ze door te spoelen en dat andere mensen het vies vinden om ze weg te gooien best maf hé

hahaha ja inderdaad, ik snap dan ook niet wat er vies is aan doorspoelen. je haalt die tampon eruit en gooit hem in de wc...weg issie...ik vind het juist 'vieser' om hem in een papiertje te moeten wikkelen en dan zo'n nat geval in de prullenbak te gooien. En zolang ik nog geen verstopte wc heb door het doorspoelen van tampons zal ik het ook blijven doen Vork

Bonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 22:03

Apollo schreef:
StOoRzEnDeR schreef:

hahaha ja inderdaad, ik snap dan ook niet wat er vies is aan doorspoelen. je haalt die tampon eruit en gooit hem in de wc...weg issie...ik vind het juist 'vieser' om hem in een papiertje te moeten wikkelen en dan zo'n nat geval in de prullenbak te gooien. En zolang ik nog geen verstopte wc heb door het doorspoelen van tampons zal ik het ook blijven doen Vork

Je hebt er ook plastic zakjes voor hoor, doorspoelen doe ik nooit bang dat de wc verstopt raakt

Cissi_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 22:14

Sorry maar ik spoel het toch gewoon door.
Hoe doen jullie dat dan als jullie ongesteld zijn? Overal plastic zakjes mee naartoe nemen en dan maar op zoek naar een geschikte prullenbak? Ik kom toch regelmatig op plaatsen waar geen prullenbakje staat. Bovendien heb ik nog nooit iets gehoord over milieuverontreiniging of overlast door het doorspoelen van tampons terwijl er volgens mij toch een hoop mensen zijn die dat doen. Ik ga het er eens met mijn vriendinnen over hebben Cool

Apollo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 22:45

hahaha Amina, dat was ik ook al van plan; es aan mijn vriendinnen vragen wat hun doen. En ik kom inderdaad ook regelmatig op plaatsen zonder prullenbakje; moet ik daar zeker ff met mijn tampon door huis wandelen; eeh waar is de prullenbak? want er stond er geen op het toilet. Haha!

Cissi_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 22:50

Ja inderdaad, dat is toch wel erg smerig. Ieuw ik krijg allemaal dingen in mijn hoofd die er dan onderweg kunnen gebeuren... jakkes

joel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 22:56

Apollo schreef:
En zolang ik nog geen verstopte wc heb door het doorspoelen van tampons zal ik het ook blijven doen Vork

tot ie verstopt is, en de hele zooi opengegooid moet worden, en dat je dan pas merkt dat die rekening daarvan toch duurder uitkomt dan die paar vuilniszakjes en wc papiertjes die je normaal weggooid Knipoog

ooit moet het ervan komen, maar zolang dat niet is, doe maar vrolijk voort, ik ben gelukkig geen loodgieter.

StOoRzEnDeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 00:03

*ziet enge beelden van zichzelf door huis wandelend met een tampon in een boterhamzakje*

tja aan mijn verbeelding kan ik niks doen hoor

Suusiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 00:05

Ah joh, een drol is 5x groter. gewoon doorspoelen Haha!

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 00:43

Suusiej schreef:

En een drol is niet gemaakt van wat achtig spul en een drol is afbreekbaar .. Knipoog
Liever in wcpapier dan verstopt toilet!

gollempje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 08:02

ik spoel ze meestal door in een openbaar toilet, thuis niet! Haha!

SillyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 08:05

ik gooi hem altijd weg, zo geleerd van mn moeder de eerste keer en eigenlijk altijd zo gedaan. rol hem altijd in wcpapier maar als ze er zijn gebruik ik die zakjes die op openbare toiletten hangen...

ikke24

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 11:03

gollempje schreef:
ik spoel ze meestal door in een openbaar toilet, thuis niet! Haha!

beetje egoïstisch, niet?

Tries_en_Faf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 11:54

Suusiej schreef:

hahahaaaaa ja inderdaad!
Maar dat kan toch niet, ik spoel ze nooit door, ik ben bang dat ze dr achter komen dat ik dat heb gedaan dan! Dat dr dan zo'n rioolman tegenover mij staat, met een hele grote verzadigde tampon bungelend tussen zijn vingers..... haha ben enig vrouwtje thuis dus ja.....

Bloos

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 12:00

een drol is misschien 5x groter maar die breekt *bah bah* helemaal uit elkaar in het water als hij door het riool suist..
een tampon doet dat niet...
dus een tampon is groter

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-06 12:08

StOoRzEnDeR schreef:
*ziet enge beelden van zichzelf door huis wandelend met een tampon in een boterhamzakje*

tja aan mijn verbeelding kan ik niks doen hoor

Ach, na het plassen is het redelijk normaal om even je handjes te wassen dus in de keuken staat altijd wel een prullebak;Is dus redelijk onopvallend weg te gooien hoor.
Ik ren ook niet door een huis vol visite met zo'n gebruikte tampon bungelend aan een touwtje voor me uit al roepen "waar is de prullebak?" door het huis.
Maar om ander nou een verstopt toilet te bezorgen omdat ik het een drempel vind om even in een keuken mijn tampon weg te gooien......