Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Azzaro schreef:hmm ik ben opzich wel tevreden iets dtrakker buikje wordt aan gewerkt en iets grotere borsten miss

) en ik moet een bril 
 dat vind ik niet leuk!                                                         mandy101 schreef:nee dat ben ik niet ik denk dat niemand dat eigelijk is.
Zelf vind ik dat ik een blubber buik heb en ook vetjes bij mn boven benen dus ik wil nog meer gaan sporten zodat het allmaal strak word

en vrdr ook niet abnormaal  raar gebouwd ofzo.. gloof ik 
 iedereen heeft minpuntjes.. je kan je om elk minpuntje druk gaan maken, mr  daar word je toch niet gelukkiger van! 

Er zijn toen wat kilootjes bijgekomen, en eigenlijk heeft me dat nooit zo hard gestoord. Stoppen met roken was hard: nog eens 5 kilo erbij en de weegschaal tikt af op 69 kilo. Maar voor iemand van mijn lengte vind ik dat nog heel ok. En trouwens: liever een leuk leven dan een leven waar ik  de hele tijd hoef op te letten hoeveel ik eet, of moet gaan sporten niet omdat ik het leuk vind, maar omdat het moet. Ik vond dat ik er mits de juiste kleren echt nog wel fijn uitzag.
 Ik vond het eigenlijk een onwijs lompe uitspraak van hem, en dat heeft zich de laatste twee weken dan ook heel duidelijk geuit in onze relatie.                                                         

) wonderen 
Arrabel schreef:Ik ben altijd best wel onzeker over mijn lichaam.
Ik vind mijn bovenbenen te dik, mijn armen aan de dikke kant, me sproeten vind ik niet mooi, ik heb bultjes op mijn armen, me nagels zijn te plat en me huid te droog en ik heb cellulitis op mijn bovenbenen.
Maar voorderest ben ik wel tevreden....![]()
Wat vinden jullie minder aan je lichaam?
Of zijn ben je helemaal tevreden?
 ! en komt er dan ook nog eens bij dat ik een " rolletje" heb!                                                         
                                                         poes schreef:Ik las net het topic van meetje hier en besefte plots hoe belachelijk het kan zijn om je druk te maken over een paar kiloos meer in vergelijking met wat zij meemaken.