Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chas schreef:Amber ....
ben je al eens op het borstenforum geweest ?
en heb je jezelf goed laten informeren ?? ik ken deze arts nl hellemaal niet ....
maare dat bommeltje in je borst is dat een kliertje wat verstopt zit ? of wordt dat gelijk onderzocht ??
amberp schreef:chas schreef:Amber ....
ben je al eens op het borstenforum geweest ?
en heb je jezelf goed laten informeren ?? ik ken deze arts nl hellemaal niet ....
maare dat bommeltje in je borst is dat een kliertje wat verstopt zit ? of wordt dat gelijk onderzocht ??
Ja ik ben op borstenforum geweest en ook daar komt xzijn naam naar boven. Heb mensen gesproken die door hem geopereerd zijn en heb google nagekeken. Hij geeft ook lezeingen op scholen waarvan ik er een heb bijgewoond.
Geloof me ik heb me echt goed voorbereidt!
Die bult is een cysteuze mastopathie. ben er zo'n 15 x mee in het ziekenhuis geweest. 3 echo's 2 x foto's en 2 keer een punctie. Dus ook die is goed onderzocht maar word na mijn operatie ook nog opgestuurd en op kweek gezet.
Ook hebben twee artsen (mijn Plastisch chirurg en degene die mijn bult onderzocht) samen besproken hoe of wat.
Dus ik kan denk ik wel zeggen dat ik me voorbereidt heb..
amberp schreef:Dank je dat is lief van je![]()
Begin nog wel echt schijt te worden..
Citaat:Ik hoef niet perse een bh aan, en ze zullen nooit erg gaan hangen.
chas schreef:amberp schreef:Dank je dat is lief van je![]()
Begin nog wel echt schijt te worden..
hoef niet !!!!!![]()
echt niet hoor je zal zien dat het de moeite waard is geweest ....ik spreek je over een week of 2 wel weer .......
chas schreef:en Amber ????
je kan als het goed is voorzichtig typen hoor .....![]()
je zal je zelf wel heeeeeellll beurs voelen nu ......
ik wacht af op je reactie hoor ...!!
groetjes chas
Citaat:Ja ja ben ik dan! En het typen gaat redelijk hoor..
Komt mijn verhaal..
Eerst natuurlijk "inchecken" en meteen werd er gevraagd of alles nog wel klopte wat er bij het intake gesprek ingevuld is. En ja, dat klopte!
Temperatuur opgemeten, hartslag en bloeddroek. Hartslag was wat snel, maar dat zou goed door de zenuwen kunnen komen.
Toen kreeg ik 4 pillen (zou begod niet weten wat!) vervolgens werd ik naar de voorbereid kamer gebracht. Daar kwam mijn plastisch chirurg me even vol tekenen. heb nog even met hem gesproken en toen ging hij.
Twee vrouwtjes kwamen me halen. Brachten me naar OK. Ik nog even melden dat ik schijt ben van naalden. Maar infuusje zat er zo in. Vervolgens wit spul en de opmerking : "we zullen goed voor je zorgen" ik weet nog dat ik zei "dat hoop ik" en toen was ik weg.
Ja en toen werd ik wakker.. jawel MET TIETEN dit keer had weinig pijn. Rechts was pijnlijker dan links.
De nacht in het ziekenhuis is ook goed verlopen. Alleen doet mijn rug owh zo veel pijn. Ben een buikslaper.. maar ja zitten nu 2 dingen in de weg.. ook mijn ribben voelen behoorlijk pijnlijk. volgens mij zijn ze tijdens zo'n operatie best lomp met je!
Maar goed.. leef nog.. en mijn borsten doen niet echt pijn.
Dus al met al is het me reuze mee gevallen..
Nu alleen hopen dat de nachten snel minder erg worden
heb de arts naderhand nog gesproken en die zei dat alles prima verlopen is. Die bult die rechts zat is er via de snede van de silicoon uitgehaald. Dus geen extra sneetje.
Heb nu nog drains erin zitten. is maar goed ook! Links komt er bijna niets meer uit maar rechts zit er al behoorlijk wat in het flesje!
Maandag mogen deze eruit. dan gaat ook de tape (ja is geen tape heet foom of iets maar een soort tape) eraf.. ben benieuwd!
gouda schreef:Ik ben 27 en heb 75 A, net aan vaak nog stof over. Gewoon 2 erwtjes op een plankje zeg maar. Ging gister met een vriendin de stad in en kon gewoon geen leuke shirtjes vinden. Omdat ik lang en mager ben (1.84 lang en 60 kilo) heb ik ook nog eens loze ruimte boven mijn tietjes die ook nog eens botterig is. Alle shirtjes hebben momenteel van die lage v halzen afschuwelijk. Zie mij al lopen met 30 graden en daar nog eens een shirt onder zonder v hals. Zonder iets eronder ziet het er gewoon triest uit. Draag veel wijde dingen.
Vind mijn lichaam zo niet mooi maar moet het er maar doen want laten opereren durf ik niet. Veel te bang voor de risico's. Nu zijn ze goed van vorm en gezond maar wat als...... Voor mijn vriend hoef ik het gelukkig niet te doen die hoor ik er niet over en anders zou die pech hebben.
Vind het met paardrijden wel makkelijk zo weinig gewicht van voren. Als ik sommige meiden soms zie rijden ziet het er vrij pijnlijk en genant uit![]()
Lijkt het trouwens zo of hebben meiden tegenwoordig steeds vaker en vroeger grote borsten? In lingeriezaken waren vroeger meer kleine maten dan nu. Ging pas een bikini kopen en zag bijna alleen maar bikinis met cupmaten terwijl je dat vroeger bijna niet had. In de winkel zeiden ze ook dat dat nu meer verkoopt en de schapruimte nu eenmaal niet groter is. Gelukkig heb ik wel een push up bikini kunnen kopen. Zo'n triangelding ziet er namelijk ook niet uit zonder wat.
Citaat:het zal verloopig bij het rugslapen blijven hoor ,ik zal als ik jou was deze week (als je thuis bent) een paar kussens in je rug en nek leggen en zo proberen te slapen ,als je namelijk hellemaal plat ligt heb je de volgende dag en pijn in je rug en pijn in je BORSTEN .gevoel van "er is een vrachtwagen over mee heen gereden "krijg je vandaag of morgen wel last van .....
ben ben blij om te horen dat het allemaal goed is verlopen en dat je nu "tieten"hebt hahahahaha doe rustig aan en denk niet ..ik kan alles aan wandt dan kom je jezelf wel tegen ,verloopig de eerste paar weken rustig aan doen ..en zeker niet gaan paardrijden staat een verbod op de eerste 6-8 weken ! (ik heb dat na 10 weken pas weer gedaan had ik voor mezelf besloten)