Mensen met een serieuze fobie?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Guetta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 12:42

Ik ben doodsbang voor spinnen. Vind het vreselijk. Zelfs de kleinste spinnetjes ga ik van door het lint.
Gisteren zat er een spin in mijn schoen toen ik m'n schoenen aan wilde trekken.
M'n vriend heeft 6 keer moeten laten zien dat er nu echt niets meer in zat. Terwijl ik stond te huilen als een klein kind.

Viet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 16:01

Ik vind muizen echt doodeng..!! Als ik ergen op stal een muis zie zie je mij daar de eerste 10 jaar niet weer. een konijnehok waar een muis uitloopt kom ik daar niet meer bij in de buurt. Ik vind ze echt doodeng.. Ik ben dan ook niet iemand die in het land in de hoekjes van de schuilcontainer gaat zitten.. brrr

Kimonoo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 16:03

ik had vroeger een fobie nouja niet egt een fobie maar ik durfde het huis niet uit zonder eerst naar de plee te gaan:o ben er nu gelukkig vanaf ben er overheen gegroeit denk:P..

moonsparkle

Re: Mensen met een serieuze fobie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 16:10

Ik ben altijd bang voor brand en inbraak. Vroeger woonde ik echt in zo'n criminele wijk daar gebeurde zoveel dat ik nu in een dorp toch telkens maar blijf controleren of ik de deur wel goed op slot heb gedaan en ik doe zelfs altijd alle ramen dicht. Soms als ik beneden ben *woon in een flat* kom ik weer naar boven om te kijken of ik de balkondeur wel goed heb dichtgedaan.
En met brand, zorg ik altijd dat ik alle kaarsen uitblaas voor ik ga slapen, ik tuur uren naar die dingen omdat ik bang ben dat ze omvallen. Gelukkig zit er een brandtrap bij onze voordeur. Maar die dingen beinvloede toch je leven wel een beetje.