Wie heeft hier siliconen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoli

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 20:27

ja te grote borsten is ook niet leuk dat geloof ik graag!!!

_Lot_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 20:32

Ikzelf ben nog wat jong om aan een borstvergroting te denken eigenlijk, eerst wilde ik het maar al te graag. Nu wacht ik liever af of het nog wat doorgroeit. Een kennis heeft namelijk een paar jaar geleden een borstvergroting ondergaan, en is nu bijna al het gevoel in 1 van haar borsten kwijt.
In het begin was alles wel goed en ze kon ook gewoon borstvoeding geven, maar als je zoiets hoort schrik je wel even.
Dus nee dankje ik laat het liever zo

Anoli

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 20:32

en toch hoeft het niet altijd zo t egaan hoor...

Pasha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 19:22

Hey nog een topic hier over...

Ik heb al in een ander topic verteld dat ook bij mij het idee van borstvergroting bijna elke dag wel weer door m'n hoofdspeelt...

Ik ben namenlijk bijna 19 en heb gewoon echt nog niks...

Ik voel me hier heel erg onzeker door, ben voor de rest heel tevreden over mijn figuur maar doordat ik geen borsten heb kan ik nooit die leuke kleren en bikini's enz enz.

Maar het punt is dat ik eigenlijk geen operatie wil! Ik wil dat ze vanzelf komen!!

Daarom wacht ik totdat ik 23 ben... mocht er dan echt nog niks veranderd zijn... komt de keuze wel steeds dichterbij

Anoli

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 19:23

heel verstandig nog ff wachten!! ik ben nu 20 en ook ik denk er nog steeds over na aan gezien ik cup aa heb en dus hetzelfde problee heb als jou...