Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sronnie schreef:Ik heb bijna nooit last van mijn armen, vandaar.
Het zijn bij mij voornamelijk de enkels, knieen en heupen.
sronnie schreef:En dan is het de bedoeling dat je juist deze stoffen volledig schrapt?
sronnie schreef:Wie niet waagt wie niet wint, moet het morgen wel even gaan opschrijven
sronnie schreef:Is er toevallig iemand die gestopt is met rijden (dressuur/springen) i.v.m. de fibromyalgie?
Ik zit er steeds meer aan te denken om over te stappen op aangespannen rijden of helemaal te stoppen, omdat ik constant nadat ik gereden heb helemaal gebroken ben. (Benen die ''uitvallen'' etc.)
Tulandro schreef:Nou, ik heb het met mijn moeder overlegd en ik ga gedurende de komende tijd deze stoffen niet eten. Ik baal er wel van, want ik eet elke middag noodles, en in de kruiden zit dus het verboden middelMaar voor de rest eet ik weinig waar het eigenlijk in zit. Iemand anders die het ook gaat proberen?
luuntje schreef:Zou op zich wel rekening willen houden met bepaalde voeding die volgens het lijstje niet mag. Maar dan gaat het niet goed met mijn spastische darm.
Voor mijn darm heb ik toch echt volkoren producten nodig.
Tulandro schreef:sronnie schreef:Is er toevallig iemand die gestopt is met rijden (dressuur/springen) i.v.m. de fibromyalgie?
Ik zit er steeds meer aan te denken om over te stappen op aangespannen rijden of helemaal te stoppen, omdat ik constant nadat ik gereden heb helemaal gebroken ben. (Benen die ''uitvallen'' etc.)
Ik ben op dit moment ook even voor een paar maanden gestopt met wedstrijdrijden omdat het totaal niet gaat, misschien dat ik over een paar maanden weer ga starten. Het rijden zelf gaat wel, zolang ik blijf lichtrijden.
nickyu schreef:ben minder fanatiek gaan rijden , mijn paard is mijn fysio
ff gestapt ben ik weer pijn arm voor een dagje lichtrijden gaat niet meer (ja paar meter en dan heb ik spier uitval) dus ik zit juist veel door
helpt wel als je paard fijn uit te zitten is
een hobbel geval is niet meer voor mij weggelegd