[centraal] Het Piercing topic..!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 18:56

[quote="miss_monty"]haha idd! maar als het wel gaat ontsteken is het jou skuld angela!! Knipoog

iemand had het ook over die mensen die er elk jaar een ring bij kregen om hun nek.. dat zijn de langnekken in thailand Tong uitsteken niet in china duss..Tong uitsteken
dat ze die voeten afbinden is wel in chinaa Cool[/quote]

gouden lotussen Haha!

ik moet zeggen dat ik het gewoon gedaan heb en mijn ouders vinden het achteraf niet zo heel erg. Lachen

SuusJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 19:01

capopjekop"]
[quote="miss_monty schreef:
haha idd! maar als het wel gaat ontsteken is het jou skuld angela!! Knipoog

iemand had het ook over die mensen die er elk jaar een ring bij kregen om hun nek.. dat zijn de langnekken in thailand Tong uitsteken niet in china duss..Tong uitsteken
dat ze die voeten afbinden is wel in chinaa Cool[/quote]

gouden lotussen Haha!

ik moet zeggen dat ik het gewoon gedaan heb en mijn ouders vinden het achteraf niet zo heel erg. Lachen

Jij was vet bikkel Tong uitsteken

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 19:02

wahaha lach me maar uit jah(idg niet toelachen.) deed dik pijn hoor Boos!

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 21:34

morgenavond 8u heb ik een afspraak om een tongpiercing te laten zetten!!! Aaaaahh spannend Haha!

zilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 22:08

Oehh dat je dat durft!!!

Ik heb n navelpiercing (origineel hé Schijnheilig ?)
Verder vind ik de meeste piercings niet zo mooi (vooral niet in je gezicht), behalve een tongpiercing dan... maar nee dat zou ik nooit durven!

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 22:10

ik neem binnenkort denk ik ook een navelpiercing Tong uitsteken

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 12:55

Whaaa stoer Maaike!! Ik wil van mijn ouders die piercing vlak voor mijn verjaardag zodat ik hem OP mijn verjaardag al heb! Haha!

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 13:21

en dan op je verjaardag nauwelijks kunnen eten Maaik??? Haha! Haha!
Ik vind het echt onwijs eng Lachen Heb het vanmorgen aan mn ouders verteld en ze zijn er niet blij mee maar vinden wel dat ik moet doen wat ik wil. Ze wennen er vanzelf aan, en ik loop echt niet de hele dag met mn tong naar buiten dus zo vaak zullen ze mn piercing dan niet zien Knipoog Loop de hele dag al rond met kriebels voor vanavond Haha!

Anouk01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 13:34

Whaa Maaike cool zeg..Ik zou eigenlijk een tongpiercing krijgen als ik geslaagd was, Ik was geslaagd..telefoon in mn hand om een afspraak te maken...Maar ik durfde niet meer. Maar ik nog steeds zó graag. Vertel je wel ff hoe het was..Of het pijn deed enzo..Hoe het ging blabla? Haha!

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 14:42

Aaah leuk hoor Haha!
Het zal ffies pijn doen, maar daarna is ie echt super stoer Haha!

Indie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 15:21

heb geeneens gaatjes in me oren Vork

paardjuhsz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 16:18

Het gaatje boven in mijn oor was ontstoken en heb ik er toen uitgehaalt nu issie dicht gegroeit Verdrietig

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 16:38

Maaike schreef:
en dan op je verjaardag nauwelijks kunnen eten Maaik??? Haha! Haha!
Ik vind het echt onwijs eng Lachen Heb het vanmorgen aan mn ouders verteld en ze zijn er niet blij mee maar vinden wel dat ik moet doen wat ik wil. Ze wennen er vanzelf aan, en ik loop echt niet de hele dag met mn tong naar buiten dus zo vaak zullen ze mn piercing dan niet zien Knipoog Loop de hele dag al rond met kriebels voor vanavond Haha!

Nah 4 dagen van te voren ofzo dan zal die zwelling vast wel weg zijn. Ga het er vanavond wel ff met ze over hebben Tong uitsteken Maar ik moet ook nog een nieuwe fiets aangezien mijne gejat is Scheve mond

Succes vanavond enneh we willen foto's!!!

biepp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 17:26

Ik ben begonnen met het stretchen van mij oor:

Afbeelding

(het begin was heel dun en ging dr makkelijk in, het uiteinde wordt steeds dikker en je moet hem er langzaam doorheen schuiven zodat het gat steeds iets meer opgerekt wordt, dan kun je er uiteindelijk een tunneltje instoppen)

Anouk01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 17:30

Oh dat kan ik ook! Op vakantie liep ik een x met zon kraaltjes armband door mn oor..Haha niet dikke kraaltjes hoor, Dat ding zat een keer bij de BO! Mijn oorbel gaten zijn ook zo groot Haha!

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 18:14

:| *LOL*

Maar succes maaike!Ik had ook zon gevoel wat jij nu hebt maar ben blij dat ik het wel gedaan heb!! Lachen..Ben er echt blij mee en voelde echt helemaal niks Lachen

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 18:22

paardjuhsz schreef:
Het gaatje boven in mijn oor was ontstoken en heb ik er toen uitgehaalt nu issie dicht gegroeit Verdrietig

moet ik een nieuwe maken Tong uitsteken
ben ik heel goed in hoor.. Knipoog
he smeej *LOL* Bloos

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 19:10

Nou ik ga er zo vandoor, eerst naar een vriend die zo lief is om met me mee te gaan om mn handje vast te houden Haha! nog 50 min *bibber* Voor het zetten ben ik niet bang, meer voor de dagen daarna. Maar die overleef ik vast wel
spannennnnnd

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 20:38

UPDATE...
mn piercing moet nog even wachten helaas. Ik kwam vanavond bij de shop en toen kreeg ik te horen dat hun lampje kapot is, waarmee ze kijken of ze niet door aders enzo heen gaan prikken. Zonder dat lampje is niet te piercen en dat zou ik ook niet willen. Wel super dat ze dat even zeiden dus Haha! Helaas hadden ze mijn tel nr vergeten te vragen gister toen ik de afspraak maakte, anders hadden ze gebeld dat het vanavond niet kon...
Het wordt november dat er een nieuw lampje is, dus nog zo'n 3 weken wachten dan maar... Is niet anders, maar ik wacht liever en laat m door hun zetten dan nu ergens anders heen te gaan Lachen

*maar ik baal wel!*

ruiterinrust

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 20:42

hej, ik wil hem best even zetten voor je hoor!
Pb maar voor mijn adres, ik heb lampen genoeg en een priem ligt hier ook nog wel, of heb je liever een spijker?

Khartoum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 20:45

paardjuhsz schreef:

beter optijd er uit dan zoals ik dr bij loop ik heb voor en achter op mn oor litteken weefsel (echt een bultje aan beide kant) egt heeel erg poedersuiker

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 20:51

ruiterinrust schreef:
hej, ik wil hem best even zetten voor je hoor!
Pb maar voor mijn adres, ik heb lampen genoeg en een priem ligt hier ook nog wel, of heb je liever een spijker?

oei bij jou thuis?? Graag een verroeste spijker, maar wel een lampje erbij he! anders had ik m vanavond ook wel kunnen laten zetten.
Enneh je moet je profiel updaten Tong uitsteken

angelfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 22:18

Waar wou je hem laten zetten dan?
Gipsy en lady??
Die zijn niet zo goed hoor.. (eigen ervaring)

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 22:20

haha nee niet bij Gipsy en Lady, er moet wel heel wat gebeuren wil ik daar uberhaupt naar binnen stappen. Ik laat m zetten bij Tattoo Mania in Apeldoorn Lachen

biepp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 22:37

angelfire schreef:
Waar wou je hem laten zetten dan?
Gipsy en lady??
Die zijn niet zo goed hoor.. (eigen ervaring)

oeeeh die zijn heeel slecht idd!
veel vrienden van mij zijn daar geweest!
allemaal slechte ervaringen/onstekingen, echt allemaal! scheef gezet ed! Scheve mond

Ik ga altijd naar Deventer (Dynamite, ad nieuwstraat), maar 10 min. met de trein, en daar zijn ze zooo goed Lachen super (aardige) service ook!

↑ Naar het begin van de pagina