Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Goof schreef:Ik zou willen dat ik 4x per dag een half uur kon gaan liggen
Mando schreef:Goof schreef:Ik zou willen dat ik 4x per dag een half uur kon gaan liggen
Nou ik ook.
Denk niet dat mijn baas dit leuk vind als ik dit zou doen.
Heb al een drukke hectische baan waar ik vreselijk van hou.
Iedereen pakt op een andere manier zijn stukje rust en pas op de plaats.
Merk wel nu ik tegen de 60 loop ik dat wat vaker doe
Leo schreef:Kaakklemmen deed ik ook enorm. 'S nachts maar ook overdag als ik te lang door ging. Ik had daardoor standaard een soort band van pijn rond mijn hoofd.
Zo ook verkrampen van mijn armen, polsen en handen in mijn slaap. Nekpijn ook veel gehad maar ik weet niet of daar een link zit met burn-out bij mij.
Freya6 schreef:Mando schreef:
Nou ik ook.
Denk niet dat mijn baas dit leuk vind als ik dit zou doen.
Heb al een drukke hectische baan waar ik vreselijk van hou.
Iedereen pakt op een andere manier zijn stukje rust en pas op de plaats.
Merk wel nu ik tegen de 60 loop ik dat wat vaker doe
Beetje flauwe reacties.
Want het kunnen liggen komt omdat ik 100% uitgevallen ben.
Ik zou willen dat ik kon werken.
Freya6 schreef:Leo schreef:Kaakklemmen deed ik ook enorm. 'S nachts maar ook overdag als ik te lang door ging. Ik had daardoor standaard een soort band van pijn rond mijn hoofd.
Zo ook verkrampen van mijn armen, polsen en handen in mijn slaap. Nekpijn ook veel gehad maar ik weet niet of daar een link zit met burn-out bij mij.
Dit kan ook met hoge cortisol te maken hebben de zgn T-rex armen tijdens slaap. Heet ook wel Moro reflex. Het betekent dat het zenuwstelsel overbelast is.
https://m.youtube.com/shorts/pwe1SQzggrY
Gelukkig ben ik hier nu bijna een jaar vanaf. Zowel het klemmen als het verkrampen.
Daar had ik echt hulp bij nodig. Zebrastreep schreef:Mochten we nog mensen zijn met hyperventilatie klachten ik heb een hyperfree aangeschaft op advies van de huisarts.
Ik lees er goede dingen over! Bij angst ga je toch snel verkeerd ademen. Moet nog even goed uitproberen hoe het gaat.
Hopelijk biedt dat een vorm van veiligheid je kan het overal mee naartoenemen. Ik ben benieuwd!