Achillespeesruptuur lotgenootjes of ervaringen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

leintje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-25 15:22

DideH schreef:
juval schreef:
oke, en hoe voel je je nu? gerustgesteld hoop ik.

Is er nog iets over de verhoogde hartslag gezegd?

veel sterkte nogmaals!! :(:)

Dat dat wel tekenen zijn dat mijn lichaam heel hard aan het werk is. Ze hopen dat het mijn lichaam lukt de boel zelf op te ruimen.

Ja hoe voel ik me. Die check zorgt er niet voor dat ik geen pijn meer in mn hak / gejaagd gevoel heb. Dus ene kant fijn om te horen dat het er nu niet zorgwekkend uit ziet, maar het neemt de klachten niet weg helaas

Edit: gaat dan ook een beetje in je eigen hoofd zitten van; heb ik nu voor niks gebeld |o

Je hebt zeker niet voor niks gebeld! Je staat vol in je recht om te bellen en het is aan de polimedewerker om in te schatten of je moet komen, dat is haar baan. Juist goed dat je hebt gebeld, bij twijfel moet je gewoon contact opnemen, zo simpel is het

DideH

Re: Achillespeesruptuur lotgenootjes of ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-25 20:25

Dank voor jullie lieve berichtjes! Helpt toch wel een beetje. Vind het altijd nog al moeilijk om hulp te vragen en dan helpt de hele situatie niet zo mee als je dan het gevoel krijgt dat je dat voor niks hebt gedaan :roll:

Die tip ga ik zeker onthouden Petpa!

Al hoop ik vooral dat het dit weekend allemaal tot rust komt, ik weer een redelijke hoeveelheid kan eten en er geen belletje richting SEH hoeft dit weekend. Gewoon pas weer op de poli terugkomen ten tijde van de afspraak die woensdag staat klinkt als een puik plan :j

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-25 20:29

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-25 20:41

Ik ben van origine doktersassistente. En dochter/ behandelaar van moeder met uiteindelijk dubbele bovenbeen amputaties.
Je kunt beter te vaak je zorgen melden/ ter controle komen dan een keer te weinig. Voel je absoluut niet bezwaard!!!

leintje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-25 20:47

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 10:14

Spoelupdate-je:

Pijn is nog beetje hetzelfde als gister helaas (maar aan de andere kant: ook niet erger, dus ook kleine positieve noot).

Leek alsof het verband strak had gezeten (lijnen in mn voet en onderbeen), terwijl ze hem gister in zh juist wat losser hadden gedaan (mocht de verkleuring door te strak verband zijn gekomen). Kwam uit onderste klein beetje rommel uit, maar nog niet zo erg dat ik dacht: alarmbellen.

1tje voor spoelen en 1e na het spoelen.

Spoiler:
Afbeelding
Afbeelding