Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CalipsoLover schreef:Nee, hij is 34 en heeft zelf ook 7 jaar aan co-housing gedaan, die is het samenwonen met andere mensen wel beu, zeker omdat hij net zijn eigen plek heeft. Ik heb nog een huisgenoot. En ja zoals hierboven al gezegd wordt, hij woont nog maar net in zijn appartement en wil daar nu niet weg.
CalipsoLover schreef:Nee, dat blijft ook het moeilijke aan zulke situaties denk ik, die onvoorspelbaarheid. Is misschien cru om te zeggen, maar bij veel ziektes zoals kanker kunnen ze toch een bepaalde prognose maken, de werkelijkheid kan daar nog steeds vanaf wijken, maar je weet tenminste waar je je ongeveer aan kan verwachten. Hierbij gaat dat niet, alles is onzeker en ze kunnen je ook niks vertellen. Dat zorgt er ook gewoon voor dat alles zo’n emotionele rollercoaster is en je letterlijk niks hebt om aan vast te houden.
Haar kamer leeghalen zullen haar ouders en vriend doen, haar persoonlijke spullen in de rest van de ruimtes zal ik doen. Maar de kans is groot dat ik daar ook niet bij wil zijn, gaat heel confronterend zijn denk ik. Momenteel is daar nog niks over afgesproken…