Wel placenta preavia bevestigd, maar goede hoop dat die nog genoeg naar boven verplaatst als mijn buik verder groeit.
Zometeen naar de babyshower van m'n beste vriendinnetje, zwanger van haar eerste en ook een meisje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ntlie_ schreef:Prachtige foto's, Kimley!
Spannend, Wpaard!
Hoe slapen jullie 's nachts? Ik ben een buikslaper en kan op mijn zij niet goed wennen. Krijg ook constant last van m'n heupen, dat doorstraalt naar mijn benen. Slaap inmiddels met een voedingskussen maar geeft niet echt verlichting. Kan me niet herinneren van de vorige keer dat ik daar last van had...
Ntlie_ schreef:Prachtige foto's, Kimley!
Spannend, Wpaard!
Hoe slapen jullie 's nachts? Ik ben een buikslaper en kan op mijn zij niet goed wennen. Krijg ook constant last van m'n heupen, dat doorstraalt naar mijn benen. Slaap inmiddels met een voedingskussen maar geeft niet echt verlichting. Kan me niet herinneren van de vorige keer dat ik daar last van had...
Anouk_H schreef:Ntlie_ schreef:Prachtige foto's, Kimley!
Spannend, Wpaard!
Mijn verloskundige zei deze week nog, dat je gewoon moet slapen zoals voor jouw lijf fijn voelt, of dat nou rug, buik, linkerzij of rechterzij is. Ik ben zelf sws een zijslaper niet persé met een voorkeur voor een vaste kant.
Alleen zijn mijn nachten nu wel al erg gebroken. Vaak iedere 3/4u naar de wc (vannacht 22u gaan slapen, en om 1, 3, en half 6 naar het toilet gegaan, nu lig ik dus al vanaf half 6 wakker, terwijl ik eigenlijk nog kan uitslapen).
@stijntilla; ik heb de prenatal, babydump en kruidvat boxen aangevraagd. Zaten allemaal opzich wel leuke dingen in, bij die van kruidvat ook kraamverband maar zeker geen volledig kraampakket. Misschien als je in jouw dorp een gratis weggeefgroep hebt op facebook kan je er om vragen? Zie het in onze groep hier nog wel eens voorbij komen dat ze het aanbieden.
@wpaard; fijn dat er toch een baby zat! Altijd schrikken als ze hem niet binnen 1 seconden in beeld hebben. Met cystes heb ik geen ervaringen.
Hier sinds deze week beginnende bandenpijn (met momenten) en savonds rugpijn, dan weet ik niet meer hoe ik moet staan of zitten en is liggen eigenlijk het enige dat het weer wegneemt. En behalve de vele plaspauzes snachts slaap ik gelukkig wel goed verder.
Meer dames met navelpiercings hier? Ik heb er al vanaf mijn 15e een dus nu 13 jaar. Zit nog een beetje in dubio of het niet tijd word om afscheid te nemen maar ik voel me heel naakt zonder mn piercing. Maar een zwangerschapspiercing heb ik ook nog steeds niet besteld, die zijn ook zó lang, ik heb maar een staafje van 8mm momenteel. Wat gaan jullie er mee doen?