Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
senna21 schreef:Aandachtspuntje: je kunt een allergische reactie krijgen op donkere bruine/zwarte henna. Er zit een stofje in wat vlot allergische reacties oproept.
(Ik verdraag het helaas niet meer)
senna21 schreef:Henna is rood/roodbruin. Bruin en zwart wordt gemaakt door toevoeging van PDD en soortgelijke stofjes.
Allergische reacties op PPD zijn: jeuk, zwelling, roodheid, blaren en infecties aan de lymfeklieren. De klachten kunnen weken tot maanden aanhouden.
veneri schreef:Ik hou nog steeds vol, mijn eigen haarkleir wordt vanzelf steeds lichter en lijkt soms wel donkerblond.
Het grijze haar zit voornamelijk bovenop, slapen en bij de slapen. Maar ik stoor mij er niet meer aan.
Ik stijl het mooi met een fohnborstel, gebruik van fudge een hittebeschermer en een leave in conditioner en mijn haar doet het prima.
Gebruik sinds kort ook speciale shampoo en conditioner tegen haaruitval (het zal de leeftijd zijn) en dat werkt ook enorm goed, geen bossen haar meer in het doucheputje)
Het enige waar ik nog naar op zoek ben voor mijn haarverzorging is een niet verzwarende, niet vet makende, anti pluis spul.
De grijze haren springen alle kanten op en ik zoek iets wat daar tegen helpt.
Ik houd niet van haarspray of erg vette/verzwarende producten.
Zoek meer een soort lotion.
Iemand tips?