Ik heb Noppies, Only en Vero Moda.
In m'n pauze bij H&M gepast en die vind ik het fijnst tot nu toe.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

dat we uiterlijk deze maand een bakje ophangen zodat ik niet steeds hoef te bukken met douchen voor mijn shampoo enzo. Vindt mijn maag niet leuk. Wat ik wel al veranderd heb, is dat ik niet meer met 1 handdoek afdroog. Ik sta dan altijd ondersteboven zodat ik niet weer nat word van mijn haren, maar dat gaat ook niet zo lekker
. Laatste keer werd ik zo misselijk dat ik echt dacht dat het mis ging, dus handdoek meteen om mijn haren gedaan en grote badhanddoek gepakt om af te drogen. Vond mijn maag een stuk leuker, dus dat blijft er de rest van de zwangerschap in.
Het was echt super gezellig!
SplashIsLief schreef:Krukje om op te zitten?
Maar voor in nood wel handig.
) van het eerste trimester. 

Zo blij!
). Probeer mn dagen al wat rustiger te plannen, maar dat gaat ook niet altijd. Gelukkig heb ik vooral heel veel brave paarden. Plan is ook dat ik 8 weken voor de uitgerekende datum met verlof ga, tenzij mn lichaam anders bepaald.

Alles zit er op en eraan en Spruitje was vrolijk aan het bewegen. Zo bijzonder, zo klein en dan alles al compleet en bewegen
Onze dochter van 3,5 was mee. Dat vond ik ook erg bijzonder.
(Ik heb er 1 van Noppies en 1 van H&M, van een vriendin gekregen, beide wel prima)
Merileth schreef:Ik heb van mijn man geëistdat we uiterlijk deze maand een bakje ophangen

)