Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
GekOpFjorden schreef:LisaVH96 schreef:Ik heb 14 maart mijn eerste afspraak. Ik volg acupunctuur en beide gaven inderdaad aan dat ik dit van elkaar af moet plannen.
Ik heb mijn afspraak bij een praktijk in Voorhout. Ben benieuwd. Achtereen volgend ook 17 maart en 25 maart een afspraak staan.
Mag ik vragen bij wie in Voorhout (zit in dezelfde regio)
Lizenlotte schreef:Bespreekt je behandelaar dat niet met je dan, of het lijkt te helpen of niet ?
Mijn behandelaar gaf overigens aan dat ik in de tijd dat ik mijn behandelingen heb 'moet' stoppen met mijn lopende behandelingen (sporten en fysio) om een eerlijk beeld te krijgen. Dat heb ik hier nog niet gelezen volgens mij?
Setteli schreef:Ik loop ook al langere tijd (9 maanden) met een vage rugpijn (linksonder, heup en bil), die er elke dag wel gigantisch inschiet, wat heel erg pijnlijk is. Ik kan dan alleen maar op de bank gaan zitten, of heel voorzichtig voetje voor voetje rondschuifelen. Niet handig met 5 paarden aan huis.
Meestal na een uur op de bank zitten kan ik weer lopen. Heb al meerdere fysio behandelingen achter de rug, osteopaat, sportmasseur, thaise massage. Maar helpt allemaal maar tijdelijk, na 1,5 dag schiet het er toch elke keer weer in. Wel bewegen, rust houden, het zet allemaal geen zoden aan de dijk.
Dus nu dacht ik dat dit misschien wel iets zou kunnen zijn.
Krijg je van de therapeut ook oefeningen mee, of is het puur alleen de behandelingen?
Setteli schreef:Ik loop ook al langere tijd (9 maanden) met een vage rugpijn (linksonder, heup en bil), die er elke dag wel gigantisch inschiet, wat heel erg pijnlijk is. Ik kan dan alleen maar op de bank gaan zitten, of heel voorzichtig voetje voor voetje rondschuifelen. Niet handig met 5 paarden aan huis.
Meestal na een uur op de bank zitten kan ik weer lopen. Heb al meerdere fysio behandelingen achter de rug, osteopaat, sportmasseur, thaise massage. Maar helpt allemaal maar tijdelijk, na 1,5 dag schiet het er toch elke keer weer in. Wel bewegen, rust houden, het zet allemaal geen zoden aan de dijk.
Dus nu dacht ik dat dit misschien wel iets zou kunnen zijn.
Krijg je van de therapeut ook oefeningen mee, of is het puur alleen de behandelingen?
leonie1988 schreef:Die tip kreeg ik inderdaad ook, zoveel mogelijk met gestrekte benen slapen. Helpt behoorlijk goed met mijn nachtrust en rugklachten.