SansaS schreef:Ik vind het zo bijzonder te lezen dat mensen zeggen zo moe te zijn niet wakker te kunnen worden maar wel menen ze 3 minuten later klaarwakker in de auto zitten en goed opletten?
Er gebeuren natuurlijk ook niet voor niks zo ontzettend veel ongelukken door niet oplettende mensen.
Hoeft niet zo gek te zijn hoor. Ik voel me ‘s ochtends vaak zo intens moe bij het wakker worden dat ik denk dat ik de dag niet trek en eenmaal in beweging gaat het opeens wel prima en zet mij in een auto en bam ik ben scherp.
Ik zag ergens in je andere berichten iets voorbijkomen over te weinig klaarmaaktijd @ts, ik kan er ook slecht uitkomen en het enige wat bij mij helpt in het op tijd weggaan is mijn wekker vroeg genoeg zetten. Ik kon heel lang niet accepteren dat ik vijf kwartier nodig had van wekker tot auto “dat moet in een uurtje toch ook wel lukken en dat ene kwartiertje heb ik zo hard nodig”. Nu ik het gewoon geaccepteerd heb gaat het veel beter; en ja ik ontbijt ook altijd in de auto dus in theorie zou ik anders 1,5 uur nodig hebben