Wat lief dat je er naar vraagt. Ze leeft nog steeds en ze kan nog steeds vanalles doen en wandelen etcetera dus dat is best bijzonder. Ze is zelfs nog aan een nieuwe kuur begonnen omdat haar bloedwaarden van de organen zo goed blijven. Voor die folfirinox was ze allergisch voor 1 bestandmiddel dus dat middel hebben ze er uit gehaald en dan werkt het wel minder goed maar hopelijk altijd beter dan niets.
Wel heeft ze gisteren een pijnblokkade gekregen omdat de pijn echt te erg was, vorige week dacht ik echt dat het voorbij was en dat ze in slaap gebracht zou moeten worden zo onmenselijk was de pijn. Ik hoop maar dat het werkt want haar lichaam en haar hoofd willen nog wel even op aarde blijven maar met teveel pijn is het ook geen optie meer.
Pikeur, wat heftig allemaal, hoop dat het werkt want soms -zoals je al eerder schreef - zijn de wonderen nog niet de wereld uit, voor allen draag het samen dat maakt sterk voor nu en later
Oretha
Geplaatst: 05-07-25 23:16
Je berichtje klinkt hoopvol dat het even soort van stabiel was voor nu, maar nu sinds van de week toch weer veel pijn. Ik hoop dat ze het beetje onder controle kunnen krijgen de pijn. Gun jullie nog zoveel meer tijd samen. Veel sterkte!