sasja0705 schreef:_Friemel schreef:
Hij zit om de hoek dus ga er over een uurtje heenhij zei t al, hij zei t kan zo zijn dat je 20 keer per week bij me bent, had ie vooraf al voor gewaarschuwd
Dus schroom echt niet om ook echt buj het minste en geringste bij hem op de stoep te staan.
Wat mij de eerste 3 dagen ook geholpen heeft ( qua zwelling) was de protheses even in koud water te dompelen. Niet ijskoud uiteraard maar koel.
Dat verlicht ook.
Mij werd alleen gezegd zo min als mogelijk eruit - alleen snachts.
Heeft ook een psychologische waarde want anders ga je ze tè gemakkelijk eruit halen en zie je er op een gegeven moment tegen op om ze weer in te doen.
Lach niet maar de gevolgen hiervan zie ik bvb bij leden van mijn schoonfamilie.
Mijn overleden schoonmoeder had er zo een hekel ontwikkeld dat ze haar bovenbit wel altijd in de rokzak had maar aan doen? Hoh maar, alleen voor "speciale" gelegenheden... en dan natuurlijk met de nodige pijn, die arme.
Maar zo zijn er nog meer daar...
Ja mijn moeder heeft haar ondergebit uitgelaten en krijgt die nu, ruim 30 jaar niet meer in, laatste nieuwe laten maken maar ze bleef kokhalzen en vond het vreselijk dus gaat nu al 30 jaar zonder ondergebit door. Ik moest hem vannacht uit maar wilde dat juist liever niet, ik ben te ijdel om zonder tanden te zitten ik baal ook enorm dat onder niet erin past vanwege de zwelling maar ik koel elke dag 15 min in de ochtend en avond en probeer elke ochtend of ie weer past.
Afhankelijk hoe mijn tandvlees t gaat doen gezien de ontstekingen en de gevoeligheid daarvoor ga ik onder ook 100% voor implantaten, boven zie ik wel, ligt aan de kosten maar eerst even shinen met mn nieuwe tandjes

Plakken jullie onder trouwens vast? Boven zuig je vast maar de prothesemaker zei dat onder er eigenlijk gewoon op ligt en blijft liggen door een laagje speeksel maar verder los.. ben dus wel benieuwd of jullie plakken.
Hij is weer bijgeslepen en zit perfect