Rocamor die intoleranties klinken voor mij als pure horror, lastig ook dat je steeds nieuwe ontwikkel. Je smoothie ontbijt met biet en bleekselderij heb ik echt nog nooit gehoord

Vandaag met de pony gewandeld, die was goed wakker dus ik vond het hard werken om te wandelen met hem. Ik krijg 1-2 keer in de week meisje van verderop langs om de ponies even te poetsen en aandacht te geven, probeer met haar nu toch zoveel mogelijk te bewegen met het oog op de operatie. Heb de hoop op spieren wel echt opgeven, net liet mijn moeder even haar armen zien die echt enorm gespierd waren, ze helpt mij bij de paarden wel maar ik ook haar andersom in de tuin. Ik doe het wel minder lang allemaal omdat ik het simpelweg niet mega lang vol houd maar we doen eigenlijk hetzelfde aan beweging. Ik heb hangende complete kippen aan mijn arm met echt 0 spier en mijn moeder van bijna 60 ziet er uit als de hulk... ik weet dat het gewoon zo is en dat ik er niks aan kan doen maar voelt zo vervelend. Ik wil die hangende flubbers niet en ook gespierde armen maar hoe hard ik ook zal trainen die zitten er helaas niet in voor mij.