Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Slmt9 schreef:Unicornetto schreef:Ik had de gel nagelwraps van ByEmily, maar na een week laten al veel randen los. Ondanks een topcoat.
Ik ga vanavond maar wat bij Lily&Fox bestellen. Dat scheelt een hoop in de kosten en als ik toch een topcoat gebruik maakt het denk ik niet uit of je gelwraps of gewone gebruikt. Ik ben heel benieuwd!
Je kan nog een rubberbase over de wrap doen, uitharden en dan topcoat. Aan de wrap zelf zit geen hechting, een rubberbase hecht sterk aan beide kanten (dus aan de wrap én de topcoat. Seal je je nagel ook met de topcoat?
Unicornetto schreef:Slmt9 schreef:
Je kan nog een rubberbase over de wrap doen, uitharden en dan topcoat. Aan de wrap zelf zit geen hechting, een rubberbase hecht sterk aan beide kanten (dus aan de wrap én de topcoat. Seal je je nagel ook met de topcoat?
Ja het zijn echt randjes aan de zijkant die net iets omhoog staan. Opzich niet opvallend, maar vind het vooral zelf vervelend.
Aan de topjes blijft het juist goed zitten gelukkig.
Heb meer iets van, als ik er dan toch een gel topcoat overheen doe, dan kan ik net zo goed de stickers van Lily&Fox gebruiken, want die zijn een stuk goedkoper.
siskeh schreef:Ik dacht dat die acrylaten vooral in gel nagellak zaten(Hema en dihema verhaal), ik heb de ingrediëntenlijst van Lily en fox wel gevonden maar ik ga er ook nog ff induiken. Reden voor mij ook om dit te doen is omdat ik idd niet dat risico wil lopen
Zertab schreef:siskeh schreef:Ik dacht dat die acrylaten vooral in gel nagellak zaten(Hema en dihema verhaal), ik heb de ingrediëntenlijst van Lily en fox wel gevonden maar ik ga er ook nog ff induiken. Reden voor mij ook om dit te doen is omdat ik idd niet dat risico wil lopen
Ook in Biab dacht ik? Wat ik toen begrepen heb in alle gellaks die in de lamp moeten uitharden. (Ik heb toen dat onderwerp op Radar npo1 gezien)
SassyMoon schreef:fabske schreef:Ik gebruik de nagelstickers van Kruidvat
Heb ze zowel zonder als met lampje
Met lamp heb ik nog niet geprobeerd
zonder lamp blijven lang zitten [ [url=m/ABiyZa.jpg]Afbeelding[/url] ]
Net na het plakken
[ [url=m/VsPZML.jpg]Afbeelding[/url] ]
3 weken later
Ze moeten er nu wel echt af hahaha
Iets met nog geen tijd gehad
Hebben ze die echt bij Kruidvat? Ik kon ze niet vinden. Ik gebruik ook geen lamp, alleen een laagje doorzichtige basis nagellak als top eroverheen. Meer ook om het plastic gevoel kwijt te zijn van de stickers. Ik heb ze nu van Temu ruim een week op en zitten nog prima.
[ [url=m/G37Z4s.jpg]Afbeelding[/url] ]
Contemplate schreef:Bij mij duurde het bijna 2 weken voor de bestelling van Lily & Fox binnen was. Maar super cute, hand geschreven berichtje erbij en een origami vosjeNet de eerste set erop geplakt, beetje ge-experimenteerd om te kijken wat goed blijft zitten. Baselayer ja nee, prep, toplaag, etc. Maakt me niet zoveel uit als het niet zolang blijft zitten en makkelijk te verwijderen is, het was echt zo gepiept en dat was voor mij de belangrijkste reden om dit te proberen. Nu hopen dat ik er even van kan genieten, ik ben een ramp met nagels