Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CharmFaith schreef:Helaas hier toch slecht nieuws nog steeds geen embryo zichtbaar. Vruchtblaas en dooierzak wel gegroeid en goed zichtbaar maar dit is niet goed dus nu de keuze om af te wachten of me lichaam het zelf gaat afstoten, pillen of weg laten zuigen.
Doubtless schreef:Goed ingewijd inderdaad haha. Mooie ruime kamer zeg! Wat voor decoratie ga je ophangen?
Hier wordt de dakkapel geplaatst als ik 34 weken benmaar er komt geen kinderslaapkamer op de zolder, dus dat maakt in principe niet zoveel uit.
Fabienne_Z schreef:Aangezien het inmiddels insta official is, kom ik me ook melden in dit topic.
Na een miskraam in maart, ben ik nu inmiddels 11 weken zwanger van ons 1e kindje. Gister een goede termijnecho gehad en het gaat verder ook goed dus ik durf het nu wel aan om het ook bokt official te maken.![]()
En ik gooi er meteen een vraag in voor de wedstrijdruiters. Hebben jullie al een planning qua tot hoelang nog starten?
Ik zou graag nog een paar x starten voordat ik echt niet meer in mijn broeken pas maar vraag me af of dat nog realistisch is uberhaupt