Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
manonutjuh schreef:Ik heb even een berichtje gedaan en snel reactie, de bestelde kleur is niet meer op voorraad ( ik had die roze). Heb nu even gevraagd wanneer ze deze weer verwachten.
Suliko schreef:Dorus schreef:Heb je via bol ook die 100 dagen retour garantie? Alternatieve kleur heeft bol ook en ik zag dat levering dan gewoon via loop gaat en dat is misschien makkelijker met betalen.
Waarom zou betalen via loop lastig gaan? Je hebt daar gewoon alle soorten betaalopties.
furious schreef:Ik lees ook veel dat mensen hun eigen ademhaling/hartslag horen. Meer die dit ervaren?
Ben geïnteresseerd maar als ik ergens mij tegen kan is dat het.
Mkango schreef:Voor degenen die graag de roze willen ivm zichtbaarheid, dit zijn de Arctic Crystals. Ook nagenoeg onzichtbaar zoals je ziet, behalve als de binnenring erin zit, maar de roze hebben ook een witte binnenring, dus dat maakt qua zichtbaarheid niets uit:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
xSCWx schreef:Ja, je krijgt er ook twee zwarte bij.Mkango schreef:Voor degenen die graag de roze willen ivm zichtbaarheid, dit zijn de Arctic Crystals. Ook nagenoeg onzichtbaar zoals je ziet, behalve als de binnenring erin zit, maar de roze hebben ook een witte binnenring, dus dat maakt qua zichtbaarheid niets uit:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Bedankt, dat is nagenoeg onzichtbaar. Ik dacht in eerste instantie dat je op die onderste niet eens iets in had![]()
Mijn ongeduld heeft het gewonnen en ik heb de crystals besteld bij bol, morgen binnen.
Overigens staat bij die foto op bol een zwarte binnenring, ik hoop dat ik die erbij krijg want dat lijkt me minder opvallend dan die witte.
Eilish schreef:furious schreef:Ik lees ook veel dat mensen hun eigen ademhaling/hartslag horen. Meer die dit ervaren?
Ben geïnteresseerd maar als ik ergens mij tegen kan is dat het.
Ik heb met de loop quiet wel het idee dat ik mijn eigen hartslag en ademhaling hoor. Maar ik ervaar het niet als storend. En ik heb ze nog maar net.
amillion schreef:Ik gebruik de Loop Quit om mee te slapen. Heerlijk!!!
Kan al niet meer zonder. Mijn vriend snurkt![]()
In het begin is heet wennen inderdaad het horen van je ademhaling. Had er de eerst 4 dagen moeite mee, maar het wende toch redelijk snel. Ik heb de Loop X Tomorrowland Experience oordopjes voor op feestjes. Ik merk dat ik iedereen kan verstaan en toch kan genieten van de muziek. Ook als het me ergens te druk is doe ik ze in dan haal ik de scherpe randjes af van hoge geluiden. Afgelopen zaterdag waren ze hier in huis bezig met het plaatsen van de airco's. Toen heb ik ook de oordopjes ingedaan en had ik geen last van het boren.
Ik vind het echt een uitkomst
furious schreef:amillion schreef:Ik gebruik de Loop Quit om mee te slapen. Heerlijk!!!
Kan al niet meer zonder. Mijn vriend snurkt![]()
In het begin is heet wennen inderdaad het horen van je ademhaling. Had er de eerst 4 dagen moeite mee, maar het wende toch redelijk snel. Ik heb de Loop X Tomorrowland Experience oordopjes voor op feestjes. Ik merk dat ik iedereen kan verstaan en toch kan genieten van de muziek. Ook als het me ergens te druk is doe ik ze in dan haal ik de scherpe randjes af van hoge geluiden. Afgelopen zaterdag waren ze hier in huis bezig met het plaatsen van de airco's. Toen heb ik ook de oordopjes ingedaan en had ik geen last van het boren.
Ik vind het echt een uitkomst
Bij die loop tomorrowland hoor je niet je eigen ademhaling of ook wel?