Oordopjes of iets geluiddempend voor in de klas, bestaat dat?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

manonutjuhJarig

Re: Oordopjes of iets geluiddempend voor in de klas, bestaat dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-23 17:28

Ik heb even een berichtje gedaan en snel reactie, de bestelde kleur is niet meer op voorraad ( ik had die roze). Heb nu even gevraagd wanneer ze deze weer verwachten.

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-23 17:58

manonutjuh schreef:
Ik heb even een berichtje gedaan en snel reactie, de bestelde kleur is niet meer op voorraad ( ik had die roze). Heb nu even gevraagd wanneer ze deze weer verwachten.

Dan zal het bij mij hetzelfde zijn want die roze heb ik ook besteld in de hoop dat ze minder opvallen. Niet netjes dat ze dat niet even doorgeven.

@Mkango jij hebt die arctic crystal zei je toch? Wil je een foto sturen als je ze in hebt?

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-23 18:03

De engage plus in het rose? Die had ik ook willen gaan bestellen afgelopen weekend, zat al een ruime week in m’n winkelwagen terwijl ik nog aan het twijfelen was, maar toen ik echt ging bestellen kreeg ik een melding dat m’n winkelwagen aangepast was wegens uitverkocht zijnde van een van de artikelen.
Ik krijg nu als het goed is een mail als hij weer leverbaar is, maar ik hoor graag wat jullie teruggekoppeld krijgen over de verwachte levertijd.

manonutjuhJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-23 18:08

Ze kunnen geen indicatie geven van de levertijd :(

Engage plus in liquod rose idd.
Je kunt een berichtje doen als je een andere kleur wilt.

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-23 18:17

Ik lees ook veel dat mensen hun eigen ademhaling/hartslag horen. Meer die dit ervaren?
Ben geïnteresseerd maar als ik ergens mij tegen kan is dat het.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-23 19:31

Heb je via bol ook die 100 dagen retour garantie? Alternatieve kleur heeft bol ook en ik zag dat levering dan gewoon via loop gaat en dat is misschien makkelijker met betalen.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-23 19:49

Dorus schreef:
Heb je via bol ook die 100 dagen retour garantie? Alternatieve kleur heeft bol ook en ik zag dat levering dan gewoon via loop gaat en dat is misschien makkelijker met betalen.

Waarom zou betalen via loop lastig gaan? Je hebt daar gewoon alle soorten betaalopties. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-23 19:59

Voor degenen die graag de roze willen ivm zichtbaarheid, dit zijn de Arctic Crystals. Ook nagenoeg onzichtbaar zoals je ziet, behalve als de binnenring erin zit, maar de roze hebben ook een witte binnenring, dus dat maakt qua zichtbaarheid niets uit:
Afbeelding

Afbeelding

manonutjuhJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-23 20:05

Ik ben nu idd voor de artic crystal gegaan. Ze geven nu aan dat het binnen 2 werkdagen op de post zou gaan

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-23 20:46

Suliko schreef:
Dorus schreef:

Waarom zou betalen via loop lastig gaan? Je hebt daar gewoon alle soorten betaalopties. :)

Dat is geen antwoord op mijn vraag. Misschien heb ik nog wel tegoedbonnen of een andere reden dat bol mijn voorkeur heeft boven rechtstreeks.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-23 20:50

Ah op die manier. Ik reageerde omdat een pagina terug iemand moeite had met betalen via loop, terwijl dat uiteindelijk niet gegrond was. Dus om die reden is het niet logischer om via bol.com te bestellen.
Hoe het zit met retour garantie weet ik niet, ik vrees dat de retourtermijn van bol.com zelf wordt aangehouden, dat is 30 dagen.

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-23 20:55

furious schreef:
Ik lees ook veel dat mensen hun eigen ademhaling/hartslag horen. Meer die dit ervaren?

Ik heb met de loop quiet wel het idee dat ik mijn eigen hartslag en ademhaling hoor. Maar ik ervaar het niet als storend. En ik heb ze nog maar net.

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-23 23:36

Mkango schreef:
Voor degenen die graag de roze willen ivm zichtbaarheid, dit zijn de Arctic Crystals. Ook nagenoeg onzichtbaar zoals je ziet, behalve als de binnenring erin zit, maar de roze hebben ook een witte binnenring, dus dat maakt qua zichtbaarheid niets uit:
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Bedankt, dat is nagenoeg onzichtbaar. Ik dacht in eerste instantie dat je op die onderste niet eens iets in had _O-
Mijn ongeduld heeft het gewonnen en ik heb de crystals besteld bij bol, morgen binnen.
Overigens staat bij die foto op bol een zwarte binnenring, ik hoop dat ik die erbij krijg want dat lijkt me minder opvallend dan die witte.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-23 23:49

xSCWx schreef:
Mkango schreef:
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Bedankt, dat is nagenoeg onzichtbaar. Ik dacht in eerste instantie dat je op die onderste niet eens iets in had _O-
Mijn ongeduld heeft het gewonnen en ik heb de crystals besteld bij bol, morgen binnen.
Overigens staat bij die foto op bol een zwarte binnenring, ik hoop dat ik die erbij krijg want dat lijkt me minder opvallend dan die witte.
Ja, je krijgt er ook twee zwarte bij. :j

Dit is de volledige inhoud van het doosje:
Afbeelding

Bij het openmaken zitten er al twee siliconen oordingetjes op je oordoppen - zo te zien maat M. Dan heb je bovenin links en rechts de zwarte binnenringen, onderin, waar bij mij niks zit omdat ze in m'n Loops zitten, de witte. De drie bovenste paren oordingen zijn plastic (maat S, M en L), de drie onderste paren zijn een siliconen maat XS, S en L, met dus de M al om de oordoppen heen. In het midden zit een handig meeneem- en bewaardoosje

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 00:06

Helemaal duidelijk! Fijn, dankjewel :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 00:13

Graag gedaan! Het is altijd een beetje een verrassing wat er bij zo'n product zit, want de marketingfoto's geven zelden een goed beeld. _O- Maar nu heb je the good, the bad and the ugly. :D

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 07:59

Super duidelijk mkango, thanks!

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 11:17

Eilish schreef:
furious schreef:

Ik heb met de loop quiet wel het idee dat ik mijn eigen hartslag en ademhaling hoor. Maar ik ervaar het niet als storend. En ik heb ze nog maar net.

Oke nee dan is dat niets voor mij. Kan daar echt niet tegen. :=

amillion

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 11:51

Ik gebruik de Loop Quit om mee te slapen. Heerlijk!!!
Kan al niet meer zonder. Mijn vriend snurkt :P
In het begin is heet wennen inderdaad het horen van je ademhaling. Had er de eerst 4 dagen moeite mee, maar het wende toch redelijk snel. Ik heb de Loop X Tomorrowland Experience oordopjes voor op feestjes. Ik merk dat ik iedereen kan verstaan en toch kan genieten van de muziek. Ook als het me ergens te druk is doe ik ze in dan haal ik de scherpe randjes af van hoge geluiden. Afgelopen zaterdag waren ze hier in huis bezig met het plaatsen van de airco's. Toen heb ik ook de oordopjes ingedaan en had ik geen last van het boren.
Ik vind het echt een uitkomst :D

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 13:26

amillion schreef:
In het begin is heet wennen inderdaad het horen van je ademhaling. Had er de eerst 4 dagen moeite mee, maar het wende toch redelijk snel. Ik heb de Loop X Tomorrowland Experience oordopjes voor op feestjes. Ik merk dat ik iedereen kan verstaan en toch kan genieten van de muziek. Ook als het me ergens te druk is doe ik ze in dan haal ik de scherpe randjes af van hoge geluiden. Afgelopen zaterdag waren ze hier in huis bezig met het plaatsen van de airco's. Toen heb ik ook de oordopjes ingedaan en had ik geen last van het boren.

Bij die loop tomorrowland hoor je niet je eigen ademhaling of ook wel?

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 13:34

Volgens mij allemaal wel. Ik hoor het bij de Engage ook namelijk. Nou moet ik zeggen dat ik er normaal gezien ook slecht tegen kan als ik mijn hartslag of ademhaling hoor, maar dit was niet heel storend. De hartslag hoor ik gelukkig alleen met de Quiet als ik met mij oor op een stevig kussen lig. Een heel zacht kussen valt al mee.

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 16:39

Bij de Flare Calmer Night had ik niet dat ik mijn eigen ademhaling of hartslag kon horen, misschien is dat wat voor je. Die hebben een holle ruimte/gat aan de binnenkant. Bij de Loop Quiet is je oor vacuüm dicht.

amillion

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 11:40

furious schreef:
amillion schreef:

Bij die loop tomorrowland hoor je niet je eigen ademhaling of ook wel?

Toch wel een beetje maar niet hinderlijk. Sowieso al veel minder dan bij de Quiet. Heb de Tomorrowland nu in :P

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 12:52

Nou, toch ook maar besteld. De engage plus en de quiet voor in de nachten..
Zat te twijfelen tussen gewone engage en de plus. Maar vind het toch wel fijn wat extra demping te kunnen toevoegen indien gewenst..

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 13:28

Mijn bestelling is verstuurd :)